Heb ik net een leuk eerste pakje gekocht... Lichtblauw van noppies. Alleen twijfel ik nu of ik dit al aan moet doen.... Hier gaan ze nooit gelijk in bad en dat vindt ik ook prima. Maar dan heb je toch wat kans dat er iets van bloed op de kleertjes komen?
Wij hebben verschil gemaakt tussen het eerste pakje en het pakje dat ze naar huis mag. Maar ja alle pakjes zijn leuk, dus ik had al moeite met kiezen
Dus ook voor eventueel bloed heb je dat gedaan of ? Het ligt er ook gewoon aan hoe de bevalling gaat en wanneer je naar huis mag Edit zie dat je een kzsnede krijgt... Ja dan wordt je kindje idd al in badje gedaan voordat je naar huis gaat he
Wij hebben ook 2 pakjes mee: eentje als eerste pakje en een thuiskompakje. Het eventuele bloed hoort er in mijn ogen gewoon bij. Want wat houdt je daar aan tegen?
Bloed krijg je heel makkelijk uit kleding door het een nachtje in koud water te leggen. Hier was onze zoon al gewassen en aangekleed voordat ik terug was uit de ok (spoedkeizersnee) Onze dochter (geplande keizersnee) niet, dat had ik van te voren ook aangegeven, dat ik erbij wilde zijn (zelf doen zat er echt niet in) Die lag gewoon heerlijk gewikkeld in warme handdoeken bij mij man op mijn terugkomst te wachten.
Bij mijn geplande keizersnee heeft mijn dochter haar eerste pakje aan gehad. Volgens mij geen bloedvlekje gezien.
Hier 2x normaal bevallen en geen bloedvlekken in de kleertjes hoor. Enige wat ik deed was eerst een mutsje van het ziekenhuis op laten doen ipv mijn eigen mutsje Die werd het meest vies. Sowieso hebben ze beide eerst een tijdje bij me gelegen en daarna werden ze pas aangekleed, en niet echt schoon gepoetst, maar wel met een doek een beetje schoon en droog gedept hoor.
Als dat het pakje is wat ik denk dat het is hadden wij dit keer daar de meisjes versie van Ze draagt hem nog, dus is allemaal gewoon schoon geworden.
Ik heb ook een heel leuk (licht) eerste pakje gekocht. Na de bevalling wordt je baby toch niet meteen aangekleed? Eerst ligt hij (of zij?) een poos bij je op de buik, en met een warme doek eroverheen. Daarmee gaat het eerste bloed er wel af. Vervolgens zal de kleine eerst worden afgedroogd voor hij aangekleed wordt. Lijkt me zo koud anders. Ze worden alleen niet gewassen ivm huidsmeer. Bij de eerste niks gemerkt van bloedsporen op het eerste pakje. En trouwens... Het shirt wat ik tijdens de bevalling aan heb gehad is ook weer helemaal schoon geworden. En de lakens die toen op mijn bed lagen ook.
Klopt ook wel idd dat alles schoon wordt maar het zou zo zonde zijn van een duur pakje als het niet eruit zou gaan. Lovely ik heb deze
Zeg ook nergens dat bloed er niet bij hoort.... En wat me tegenhoudt is dat het misschien niet uit de kleertjes gaat, dit gaf ik ook aan in mijn openingspost toch
Daar heb ik niet echt over nagedacht. Vond het wel meevallen met het bloed....zat voornamelijk wat aan t randje van de romper en aan het ( ziekenhuismutsje) Alles'ging er netjes uit in de was
Hier hebben ze haar ook inderdaad niet gewassen maar, ons uitgezochte eerste pakje aangedaan, en er zit geen enkele bloedvlek op. Gewoon aantrekken wat jullie leuk vinden en mocht we wel bloed op komen kun je dat er makkelijk weer uitkrijgen er komen heus geen hele plassen of grote vlekken op
Heb al 2 kinderen vandaar dat ik erover nadenk voordat jullie aannemen dat ik iets tegen het bloed heb
Maar wat ik dan niet zo goed snap, is het met je eerste twee kinderen wel zo'n bloederige bedoeling geweest dat de kleertjes onderzaten? Hoe heb je het toen opgelost? Want ik heb zelf zoiets dat ik het niet zo heel boeiend zou vinden. Tuurlijk het zou jammer zijn als de eventuele vlekken er niet uit gaan, maar daarvoor ga ik haar geen andere 'eerste kleertjes' aantrekken. Bloed vlekken krijg je er over het algemeen goed uit door ze eerst een nachtje in koud water te weken. En leuk pakje heb je! Noppies is een fijn merk.