Hoi, Wij zijn op zoek naar een geschikte auto waar je 3 kinderen (op hun gemak) kan in krijgen! Mijn oudste is 2 jaar en 3 maand, de 2de is bijna 7 maand en de 3de , (ja daar moeten we nog voor oeftenen)! Maar had toch al eens rondgekeken welke auto jullie hebben met 3 kids! Greetz Cate
Hmm hier geen 3 kids maar het zou wel passen dus wij hebben een vw touran namelijk met 3 stoelen achterin en isofix.. dus makkelijk je kinderstoeltje veilig bevestigen
Wij hebben een Citroën Picasso. Kan je makkelijk drie kinderen op de achterbank kwijt en de laadruimte is ook best wel groot. Wij schuiven de kinderwagen er zo in.
picasso is beetje zelfde formaat als een touran toch? en van toyota heb je ook nog zo'n zelfde idee...
ALs er iemand op zoek is naar een grotere auto wij verkopen onze mazda 626, als je interesse hebt kan je me een pbtje sturen Liefs chantal
renault megane... nu erg krapjes als we ene weekendje weggaan pfzo...dus als 2 zich aankondigt dan gaan we op zoek naar ene grotere auto..iets in de trant van een volvo v70
renault megane senic? ford mondeo station? {deze hebben wij gehad! heerlijke auto en goed betaalbaar!} het ligt er ook een beetje aan in welke prijs je zoekt... de opel zafira is ook een helemooie auto! mara nog een vrij nieuwe en geen goedkope... maar je hebt wel waar voor je geld opel is gewoon een goed merk...
Wij hebben een audi a4 ,en volgens mij past het daar ook wel in...Maar ik zou gaan voor een touran of een zafira...
Wij hebben een Renault Megane Senic. Heerlijke wagen, ben er super tevreden over. Moest eerst erg wennen aan het hoge zitten, ik kwam uit een BMW 320, daar zat ik een stuk lager in. Maar nu wil ik echt niet anders meer, zoveel overzicht, zalig. Enige puntje, aangezien je met 3 kindjes ook 3 autostoeltjes/zitverhogers nodig hebt...De middelste stoel is smaller als de zijstoelen, 3 kinderstoelen naast elkaar gaat echt niet lukken. Maar ik denk dat 2 kinderstoelen aan de zijkanten en in het midden een zitverhoger wel kan..Volgens mij hebben meerdere MPV's dit "probleem", dus mocht je voor zo'n type gaan, even op letten dus..
Wij hebben Citroën C4, er zouden denk ik wel 3 zitjes in kunnen, maar geen 3 kinderwagens! De koffer is niet enorm, spijtig genoeg.. C4 Picasso is wél een aanrader! Ik denk de meeste zogenaamde 'familiewagens' of breaks..