Bij mij komt de dame maandagvaond. Hoop dat ik mee mag doen. Zou het erg fijn vinden als ik iets kon doen voor vrouwen bij wie het allemaal minder makkelijk gaat....
Wat is dat allemaal met Sonja? Heb ik iets nog niet goed doorgelezen? Ik wil ook graag weten wat het word Groetjes, Els
Ik heb mij zojuist via de site opgegeven. Een vriendin van mij kan niet zo makkelijk een tweede krijgen. Ze zijn al 3 jaar bezig en onder behandeling bij het VU. Ze moet nu ook hormonen spuiten. Dus met dat in mijn achterhoofd vind ik dit een super goed doel! Ik wil graag mee doen en een andere vrouw ook dit geluk laten voelen en ervaren!
Dat vond ik ook zo lief. Terwijl je al een kadootje krijgt aan het begin! Voor mij hadden ze het echt niet hoeven doen en dat geld aan andere dingen als onderzoek enzo mogen besteden. Maar was wel heel leuk.
Ben nu ook al heel wat weken aan het plassen voor ze, maar ben niet rouwig als het 7 september is! Kijk er eigenlijk wel een beetje naar uit... Ik herken het wel dat het een heerlijke bevestiging is als ze langskomen en het een positieve test is. Kon me in het begin ook niet voorstellen dat je er niet aan mee zou doen. Na een paar dagen met die stank, kon ik me er al iets meer bij voorstellen. Weet niet of ik de volgende keer ook mee doe, tis maar net hoe ik me voel. Ik gebruik elke dag een nieuwe fles, tis me verteld dat dat beter is voor de kwaliteit van je urine. Krijg bij lange na zo´n fles niet vol! Inderdaad een ochtend en avondplasje, en dat is het wel bij mij... Doe me best, maar moet overdag heel veel plassen, maar ben dan op mijn werk.