ivm ziekenhuisopname van baby

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Carola, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carola

    Carola Nieuw lid

    1 feb 2006
    1
    0
    0
    Sint Michielsgestel
    Hallo allemaal,
    ik wil graag even een onderwerp in de groep gooien in de hoop dat iemand een antwoord voor me heeft. Eind november ben ik bevallen van een zoontje en alles was in orde. Begin februari loopt mijn bevallingsverlof af en ga ik de ww in aangezien mijn contract bij mijn vorige werkgever niet werd verlengd omdat ik niet meer fulltime wilde gaan werken. Nu is mijn zoontje opgenomen in het ziekenhuis (al 2 weken) en het zal waarschijnlijk nog een paar werken duren voordat hij weer thuis komt. Weet iemand of hier ook een regeling voor is zodat ik nog niet verplicht ben om te solliciteren, want daar staat mijn hoofd echt niet naar en ik ben de hele dag in het ziekenhuis om bij hem te zijn. Ik hoop dat iemand weet hoe dit zit of waar ik info kan krijgen. ALvast bedankt!!
     
  2. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Tegenwoordig zit het helemaal niet best met je sollicitatieplicht.

    Je hebt um eenmaal en je moet blijven solliciteren.

    Ze zullen in jouw geval zeggen Ik begrijp dat u veel tijd doorbrengt in het ziekenhuis, maar u kunt toch wel 2 a 3 vacatures in de week verwerken?!

    Ik weet natuurlijk niet helemaal zeker of ze dit doen.

    Maar weet wel dat je heeel moeilijk onder je sollicitatieplicht vandaan komt.

    Ik heb zoveel redenen om niet te solliciteren maar hier doen ze niets mee :(

    Als ik jou was zou ik het gewoon vertellen bij cwi en je situatie uitleggen en hopen dat ze er begrip voor hebben

    Veel succes!
     

Deel Deze Pagina