ik mag weer!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miep8, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

ik heb 2 januari groen licht gekregen om er weer voor te gaan! in april heb ik een mola zwangerschap gehad en daarom moest ik ruim een half jaar wachten.
    nu mag ik weer beginnen en aan de ene kant heb ik er weer zin in, maar ik vind het ook heel spannend, toch een soort angst denk ik.
    herkent iemand dit? dat je er weer voor mag gaan en het ook heel graag wil, maar toch een beetje bang is...

liefs

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Fijn!!
    Heb er verder geen ervaring mee, maar wat is eigenlijk een mola zwangerschap?
    succes iniedergeval!!

3. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    dankje!
    ik zal het even uitleggen zoals de gyn het destijds heeft uitgelegd; 2 zaadjes zijn 1 eitje in gegaan en dat is niet levensvatbaar. na de curettage moest ik 8 maanden lang elke maand bloed prikken om te kijken of mijn HCG waarde op nul stond en dit moest een half jaar zo blijven en dat is nu eindelijk voorbij, dus we mogen weer!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oke dankjewel voor de uitleg!
    Succes met klussen:D;)

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat lijkt me dat moeilijk - om verplicht niets te mogen (hoe doe je dat?). respect!
    alsof je weer opnieuw begint, maar wel met een volle rugtas. ik hoop dat het snel en goed raak mag zijn!

6. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    dankje kara!
    in het begin was het ook heel moeilijk hoor. maar ik heb nu wel het gevoel dat ik er weer klaar voor ben en ik heb de tijd gehad om het goed te kunnen verwerken.
    maar waar ik de vorige keer niet bezorgd was over wat er allemaal mis kan gaan, ben ik dat nu wel.
    mocht ik zwanger worden, mag ik gelukkig wel meerdere echo's voor de 12 weken echo.
    jij ook succes!

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    kan me zo voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn. je wil, maar je mag niet. daar moet je je echt aan kunnen overgeven denk ik. maar als het eenmaal lukt, en rust kan ervaren is het wel goed om het gebeurde een plekje te kunnen geven. maarrrr het is natuurlijk veel fijner om dat op deze manier te kunnen doen :).
    die bezorgdheid herken ik wel, zwanger worden en blijven is niet meer zo onbezorgd als dat het was. maar gelukkig zijn er dan extra echo's! dat helpt wel hoop ik :).
    dankjewel voor de succes, jij ook!

Deel Deze Pagina