Newbee

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door flubbie, 20 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flubbie

flubbie Nieuw lid

20 apr 2008
    1
    0
    0
    Hallo lieve ladies op deze site, ik wil me even voorstellen. Ik heet Anne en ik heb nog geen kindjes. T moet wel snel gebeuren, want ik word in september 37. Ik heb het wel steeds over ik, maar er is natuurlijk ook een fijne vent in het ' spel' ! Die heb ik net een paar maanden ' om ' , want hij wilde eerst liever geen kinderen en " was er nog niet helemaal uit" . Misschien herkent iemand dat wel. We zijn twee jaar bij elkaar en t kleintje zal in een warm nestje zijn of haar plekje krijgen.

Iets langer dan een jaar geleden heb ik een myoom :( laten verwijderen via een - helaas zeer zware- buikoperatie. Het ding was loeigroot, maar gelukkig kon mijn baarmoeder worden gespaard!
    Die vleesbomen kunnen terugkomen en voor narigheid zorgen tijdens een zwangerschap of bij het zwanger proberen te raken, dus ik hoop maar dat dat niet gebeurt. Deze donderdag heb ik - zelf- een controle ingelast (als je daar zelf niet om vraagt, gebeurt het niet, dus ik blijf er zelf alert op) want ik had het gevoel dat er weer eentje zat. Dat zou slecht uitkomen nu!

Na een paar maanden te hebben geprobeerd, ga ik nu deze week ns ad slag met een softcup (zelfinseminatie). Ik ben erg onhandig, dus ik hoop dat het gaat lukken.

Verder probeer ik positief te blijven, ook al heb ik verklevingen en een gekantelde baarmoeder, wat op zich nog niet eens zo heel erg is, maar ik haal het ergste steeds in mijn hoofd. als ik bij de afdeling gynaecologie kom, ben ik stikjaloers op al die vrouwen met hun mooi bolle buikjes......ik wil ook zo graag....

keep on smiling d :) us maar en chin up.......
    heel veel succes met iedereen die op eenzelfde ' wolkje' hoopt!

Liefs,
    Anne

2. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    Nou Heel veel succes, hopelijk wil t allemaal senl lukken!

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Flubbie,

Welkom op het forum. Alvast heel veel schrijf en leesplezier toegewenst.

Ook wil ik je veel succes met zwanger worden toewensen. Je hebt al een aardige voorgeschiedenis zag ik.

Groetjes,
    Elvira

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heel veel succes. Ik hoop dat je snel zwanger bent!

5. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Welkom! :D

6. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom :D
    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

8. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Welkom op zwangerschapspagina!

Deel Deze Pagina