hoi allemaal, 7 maanden geleden hebben we een prachtige dochter gekregen. Graag zouden we zo snel mogelijk voor een tweede wonder gaan, maar ik heb helaas nog steeds geen menstruatie, sinds de bevalling. Maargoed, ik zal toch alvast beginnen hier mee te lezen en schrijven, en hopelijk kunnen we snel beginnen met de eerste ronde! Veel succes allemaal, groetjes!
Succes meid... een eisprong komt meestal voor de menstruatie, ik hoop dat je snel zwanger bent van een lief klein beebje Geef je nog borstvoeding?
ja, ik geef nog borstvoeding, en ik weet dat dit negatief kan beinvloeden, maar ik had gehoopt dat ik toch wel ongesteld zou worden nu ik de borstvoeding aan het afbouwen ben (in verband met de fruit- en groentehapjes)... Bedankt voor je lieve woorden!
Welkom hierzo en hoop dat je snel weer een lopende cyclus hebt.. Heel veel succes met zwanger worden en natuurlijk ook heel veel plezier!
Hallo! Hartstikke leuk dat jullie voor een 2e willen gaan! 7 maanden is een hele leuke leeftijd Borstvoeding kan er voor zorgen dat je ongi niet op gang komt. Als het dan uiteindelijk wel op gang is, heb je niet altijd meteen een eisprong (kijk maar bij mijn temp kaartjes) maar heel veel vrouwen zijn vruchtbaarder na de zwangerschap dus ik zou zeggen: Geniet lekker van elkaar en misschien komt dat kleine wordertje wel sneller dan je denkt!
Ik had mijn eerste menstruatie toen mijn kleine 6 maanden was (maar zonder eisprong) de maand erna een korte LF van 3 dagen, daarna 6 dagen en steeds langer... dus als je LF kort is, komt het toch vanzelf goed je hoeft er geen borstvoeding voor te minderen Ik kan je aanraden om te tempen, zo krijg je inzicht in je cyclus.. hier een makkelijke uitleg (mocht je interesse hebben): Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen Ik geef nog steeds bv aan mijn dreumes, zo'n 6/7x op een dag mijn LF is nu 11 dagen (10 is genoeg voor een zwangerschapskans)
Wat leuk...ik hoop dat als Koen iets je ouder is en mijn knip weer wat hersteld is wij ook snel voor een 2de kunnen gaan. Maar goed de kleine man is pas 5 en een halve week...hoop voor jou dat het snel mag gaan. Succes
Hoi, leuk dat je hier ook komt meekletsten en hoop dat je snel zwanger bent. Tot die tijd lekker genieten van je kleine meid.