Ik menstrueer niet en ben NIET zwanger.

Discussie in 'De lounge' gestart door mumija, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook zeker even naar de huisarts gaan en een verwijzing regelen voor de gyn. Misschien is het niks, maar dan maar beter uitsluiten toch!

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Het scheelt wel dat je uitstrijkje goed was!

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ze zal niet de eerste zijn toch? Al denk ik dit ook niet hoor, maar ze zegt zo vol overtuiging niet zwanger te zijn, maar gebruikt geen anticonceptie. Gewoon even naar de huisarts gaan.

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Het zou je maar gebeuren..... dan schrik je je eigen toch rot!

Succes TS. Hopelijk valt het mee.

5. penseel

penseel Niet meer actief

Maart niet meer ongesteld. Januari 30 weken zwanger? Ben gaan tellen dan zou he in dec.Jan al 40 weken moeten zijn geweest.

Of je vergeet wat?

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Je hoeft toch niet meteen zwanger te zijn??

7. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Hier niet meer ongesteld wel veel buikpijn en vaak tussentijds wat bloedverlies, ben in februari bevallen en gesteriliseerd.

Ik ben dus wel naar de huisarts en de gyn gegaan en moet deze week ook weer terug het was goed dat ik gegaan was, mijn baarmoeder is alles behalve schoon, heb medicijnen gekregen de boel schoon te maken en er zijn biopten genomen en een uitstrijkje, nu even afwachten wat er nu er als het goed is een schone baarmoeder is te zien is, ze verwachten vleesbomen/ poliepen of cystes,

Mijn advies ga dus even langs de huisarts, hier moet je niet te lang mee lopen.

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ben je al bij de huisarts geweest?

9. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ben ook wel benieuwd hoe het verder is afgelopen.

10. mumija

mumija Niet meer actief

Ik moet donderdag..begin nu alleen te twijfelen of ik wel moet/wil gaan..
    Ik heb maandag wel meteen gebeld maar onze vrouwelijke huisarts had nog vakantie tot woensdag en naar die man ga ik sowieso al niet.

En zwanger ben ik echt niet. Ik weet echt wel als dat wel zo zou zijn. Daar ben ik ook niet "bang" voor..

11. 2jees

2jees Niet meer actief

Of toch wel...

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Maar dat duurt geen 2 jaar.;)

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Wel gaan! Even nog een belletje naar de praktijk en vragen om een afspraak bij de vrouwlijke arts. Elke meedenkende assistente zal dit begrijpen.

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Succes bij de ha vandaag!!

15. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Succes bij de huisarts. Wel gaan hoor! Even door die zure appel heenbijten.

16. mumija

mumija Niet meer actief

Nou, ik ben geweest hoor! Ze heeft mijn verhaal aangehoord, en ook inwendig gekeken. Er is zo op het eerste gezicht niks byzonders te zien, en mijn buik is gewoon soepel.
    Nu heb ik het afgelopen jaar best veel medicijnen geslikt, en icm pijn en stress denkt ze dat het daarvan kan komen. Ze denkt niet aan de overgang(ik ook niet).
    Ik zeg: het is wel heel makkelijk om het daar op af te schuiven.
    Zij zegt: ik lees hier eens terug (ik ken haar zo'n beetje heel mijn leven al), en je hebt dit vaker gehad. Toen je broer stierf en jij 3 weken later moest bevallen heb je 14 maanden geen menstruatie gehad. En daarna nog een keer (oudste zoon is inmiddels bijna 13, over die bevalling had ze het), toen mijn oudste zoon een aantal keer in het ziekenhuis lag.
    Ik wist het niet meer, maar toen ging er wel weer een belletje rinkelen.
    Ik reageer dus wel op stressperiodes. Nu moet ik over 3 maanden terug komen om te bespreken of het inmiddels beter gaat.
    Bedankt voor jullie belangstelling en adviezen!!

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Vond ze het niet nodig om toch eens langs de gyn te gaan voor een wat uitvoeriger inwendig onderzoek?

Gelukkig dat ze op het eerste gezicht niks ernstigs heeft gezien. Heel fijn voor je. Misschien dat je nu, met deze bevestiging, wel ineens weer gaat menstrueren.

18. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Hmmm oke. Maar hou het wel in de gaten, zeker als je buik nog dikker gaat worden. Hopelijk word je snel weer ongesteld :)

19. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Wat fijn dat huisarts tegenwoordig rontgenogen hebben.
    Hou het goed in de gaten als je het toch niet vertrouwd zou ik terug gaan. Een echo van je buik is zo gemaakt.

Succes

Deel Deze Pagina