Ik ben zwanger!!! Gisteren positief getest! Ben heel blij maar ook best huiverig, we hebben in Juni een miskraam gehad met 7.5 weken dus ik merk dat ik best vaak denk: dit zegt niks, kan nog heel lang misgaan.. Maar voor nu is ie positief! We wachten maar gewoon de weken af.. 27 aug de eerste echo!
Gefeliciteerd! Inderdaad spannende weken, ik weet hoe dat voelt. Lekker afleiding zoeken en toch een beetje genieten en vertrouwen op je lichaam.
Thanks meiden, ik weet dat ik niks anders kan doen als afwachten en heel hard duimen dat het goed gaat
Ja ik kan me echt aansluiten bij dat clubje hoor; bang dat het weer misgaat. Maar ja, ik probeer mezelf maar voor te nemen dat ik het niet in de hand heb en dat het toch komt zoals het komt. Dank je wel!
Gefeliciteerd ik ken het gevoel erg goed. Een miskraam gehad met 9+5 week en m'n gevoel ging er vanuit dat deze weer fout zat. Totdat we een mooie echo kregen. En nu ondertussen 15weken zwanger.. omdat we ook niet zo lang konden wachten hadden we een pretecho met 7weken. Heel veel geduldheid en hoop op een mooie echo voor je
Herkenbaar ja, natuurlijk hoop je dat het nu goed gaat maar op de een of andere manier lijkt dat niet tot de reële mogelijkheden te behoren ofzo, alsof ik er al vanuit ga dat het weer mis gaat. Ik heb 27 aug de eerste echo, zou dan 7 weken moeten zijn.. Fijn dat het bij jou nu goed gaat, dat moet een hele opluchting voor je zijn. gefeliciteerd!!
Ik ging ervan uit zodat de klap minder hard aan zou komen. Mocht dit weer zo zijn. Gelukkig gaat het hartstikke goed. Oh 27 aug is over 2 weekjes nog even voldoende afleiding zoeken. Dankjewel