Vorige week miskraam en nu alweer eisprong?

Discussion in 'Miskraam' started by Mamasboefje, Jun 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

Mar 25, 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Hallo,

Ik heb vorige week een miskraam gehad en begin me nu weer gelukkig wat beter te voelen en het bloeden is ook duidelijk minder geworden. Maar nu valt het me sinds vanmorgen op dat ik wat roze/roodachtige slijmverlies heb. Kan het zo zijn dat mijn eisprong er nu al aan zit te komen? 1 week na de miskraam?

2. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Het kan.. Maar is wel erg snel hoor. Wat voor miskraam heb je gehad? Klinkt raar, maar ik bedoel, heb je een missed abortion gehad een vroege miskraam of een miskraam? Als je een vroege miskraam gehad hebt, kan het best zo zijn.. In de andere gevallen lijkt het mij sterk! Dan zit het hcg hormoon nog in je lijf en zal je geen eisprong krijgen! Duurt meestal wel even!

Succes, hopen dat het wel zo snel gaat!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik had een miskraam en ben toen gecurreteerd, op dag 9 of 10 heb ik toen weer mijn eisprong gehad terwijl ik toen nog wat vloeide.

sterkte en ik duim voor je!!

4. cindy1985

cindy1985 Lid

May 25, 2013
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou kunnen maar lijkt me wel erg snel. Hier staat dat eerst alle hcg verdwenen moet zijn en het bloeden is dan wel vaak gestopt. Heb je al gekeken of hcg weg is?

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Nou ik heb hetzelfde, heb ook echt het gevoel dat mn eisprong eraan zit te komen of nu zelfs al geweest is. Echt vreemd want mn Hcg was niet direct laag. Maar heb echt al vruchtbaar slijm wat ik meestal voor mn eisprong heb..bloedverlies is bij mij al vanaf vrijdag weg dus hebben voor de zekerheid vast geklust vandaag.

Bij mn vorige miskraam had ik geen curettage en toen was ik ook echt direct weer zwanger en na 14 dagen ongeveer mn eisprong weer gehad. Terwijl ik normaal helemaal niet regelmatig ben. Na een miskraam ben je echt vruchtbaar!

6. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

Mar 25, 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Ik heb een vroege miskraam gehad met 4/5 weken ongeveer. Ik heb daarna nog wel een keer moeten bloedprikken en toen was mijn hcg waarde 6 geloof ik dus zo goed als negatief

Share This Page