ik ben nog maar 3,5 maand geleden bevallen, ben nog niet volleding hersteld van de keizersnede, maar toch mis ik zwanger zijn heel erg! ik ben zo dikwijls misselijk geweesg, heb last gehad van m'n bekken, maar toch mis ik een kindje inn m'n buik!
't Is ook een hele belevenis geweest en eentje, die je elke dag bewust meemaakte. Dus héél begrijpelijk... Goed herstellen, lekker veel erover praten en wie weet, komt er nog eens een nummer 2 Hier ook dat gevoel, hoor. Na de zomer gaan we eens kijken of er een broertje of zusje bij wil komen... PS elke dag "De Kraamkamer" op SBS6 's ochtends - haal je je hart ook weer even op!
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Ik mis het ook nog heel erg. Die schopjes in die steeds dikkere buik. Alle ongemakken ben ik al weer vergeten maar dat bijzondere gevoel dat er een wezentje in je groeit is wel heel bijzonder. Ik hoop het over een tijdje ook weer mee te mogen maken en kan eerlijk gezegt niet wachten.
Ook hier eentje die het getrappel ontzettend mist. Iedereen om mij heen is zwanger en ik wil ook weer. Helaas een ks gehad maar wel een super herstel! ps weet iemand hoelang je moet wachten nadien? sette
Heb ik ook Heb ook een kz gehad.. Mis ook die schopjes en de hik in me buik! Tis ook best vreemd om nu geen dikke buik meer te hebben Ben nu inmiddels ongi geworden, en voel plopjes in me onderbuik, net of er een baby niest (wat natuurlijk niet zo is, maar zo voelt het) Maar ben ook erg blij dat de kleine hummel er is
Als je een keizersnede hebt gehad moet je minimaal 6 maand wachten voordat je weer zwanger mag raken. Dan is namelijk alles helemaal goed genezen..
ja ik mis het zwanger zijn ook al ! toen was ik blijdat het eindelijk ging beginnen.en nu mis het alweer. hebben jullie ook dat jullienog weleens getrappel voelen. ik denk dat namelijk weleens. zal wel niet. liefs sandra
ik vind het heel raar om niet meer zwanger te zijn. geen dikke buik meer, geen schopjes meer. af en toe vergeet ik dat mn buik weer bijna plat is en als ik dan tussen iets door moet doe ik nog heel moeilijk. net als toen ik zwanger was. best grappig. ik was het op het laatst helemaal zat en kon me niet voorstellen dat ik het zou gaan missen. liefs doris