Ik mis hem ook niet...ik kwam er op zich vrij regelmatig, gewoon om een beetje rond te neuzen, maar kocht ook lang niet altijd iets (ik denk dat heel veel mensen dat deden en dat zal zeker een deel van de verklaring van het faillissement zijn!) Eigenlijk kocht ik er alleen af en toe kaartjes om naar iemand te sturen voor een verjaardag, huwelijk of geboorte. Daar hadden ze altijd wel ruime keus in. Maar ja, dat hebben ze ook bij bijv. de Bruna! De Frendz kleertjes vond ik ook wel leuk maar niet zó uniek dat ik nu nergens anders iets vergelijkbaars kan vinden. Dus neuh...ik vind het wel best zo. Al vind ik dat spookachtige lege dichte pand midden in de stad nu ook geen gezicht...
Ik mis het online koopjes jagen, de sokken van de vd, blousjes voor mijn man... Vind het een groot gemis!
Ik mis de V&D ook. Werkte daar shop in shop en had een goed betaalde baan. Van de week had ik ook wat nodig en dacht ik; tja waar ga ik dat nu halen. Al met al jammer dat het niet meer bestaat.
Ik mis het ook heel erg!Ik ging altijd met vriendinen koffie drinken bij La Place of samen met mijn man en kids. Kinderkleding kocht ik regelmatig, ook kleding voor mijzelf van Dressire en Mart Visser, Jane Norman en Mango. Mijn man kon ook goed slagen altijd. En de service van de online shop was geweldig, altijd de vg dag in huis. Jammer hoor, ben benieuwd of er ooit iets in de plaats zal komen ...
Heeft er al iemand een leuk alternatief voor meisjeskleding a la frendz? En dan bedoel ik dus niet in de prijsklasse van mim-pi etc
Ik herinner me nog dat ik vroeger achterop bij mijn moeder naar de VD ging en dat we dan Sinterklaassnoep gingen kopen. Mijn vierjarige brein had nog niet ontdekt dat Sinterklaas niet bestond, dus de winkel met zijn Sintversiering was echt spannend. Ik keek er zo naar uit om dit ook met mijn dochter te doen. Net twee jaartjes gelukt en nu zal ik toch een andere plek moeten zoeken. Verder mis ik de winkel niet. Het was het allemaal net niet. Inrichting te smoezelig, spullen vrij duur, boekenwinkel niet uitgebreid genoeg. Kreeg het idee dat ze vanalles wat wilden zijn en daardoor steeds de plank missloegen. Wel sneue dat het weg is, het was voor mijn gevoel zo'n onverwoestbare partij in het Nederlandse straatbeeld.
La Place, daar sprak ik altijd met een vriendin af. En ik kocht er soms kinderkleding. Jammer dat hij weg is, ik vond het echt zo'n Nederlands begrip. Net als bv de Hema. ( benieuwd hoe lang zij nog hun hoofd boven water kunnen houden, ging het toch ook niet goed mee?)
Hier het recept van de roomkaas Zag hem toevallig laatst voorbij komen op facebook. OT: Nee ik mis de V&D, kwam er zelden. Er bestaan toch ook ( zeker in de grote winkel centrums ) openbare toiletten?
Ik mis de V&D echt wel. Ik kocht er niet heel vaak iets maar al mijn jassen komen er vandaan (merk Liv vond ik echt fijn en betaalbaar) en ook mijn tassen en zonnebrillen. Verder ook overhemden en stropdassen voor mjjn man. Ik vind het erg jammer dat ze weg zijn.
Ja daar liep ik ook al tegenaan. Ik kocht daar altijd mijn badkleding. Ben nu naar de Intersport geweest.
Ik kocht er wel regelmatig kinderkleding van Benneton. Maar dat kan ik ook in hun eigen winkel kopen. En als ik in de V&D was moest ik ook altijd een zakje met macarons kopen, heerlijk! M'n panty's en inpakspullen kocht ik ook altijd bij de vd trouwens.
Ik vergat dus de link er bij te zetten haha dus hierbij alsnog de link voor de roomkaas van de V&D https://www.laplace.com/nl/community/recipe/panini-roomkaas/
Ik mis de vd niet, kwam er nooit behalve bij de La place, maar ga nu gewoon naar de HEMA of een andere lunchroom