Ik mis de V&D wel... Ik kocht er best een hoop! Ze hadden qua Esprit bijvoorbeeld net iets anders dan de Esprit winkel, waardoor je meer keuze had. En S Oliver mis ik ook enorm.. Die heb ik tot nu toe alleen nog verder gezien in België, en ik woon nou niet bepaald in de buurt van de grens helaas. Verder haalde ik er ondergoed(zowel van V&D als de shop in shop), kousen, soms sokken, een portemonee, een tas, heel soms schoenen... En sinds de zwangerschap ook kinderkleding. Ze hadden prachtig stoer meisjes spul! Oa van Nijntje, en die mis ik echt. Verder kocht ik er ook wel eens een kerstdingetje, ieder jaar een agenda en kerstkaarten. Dus ik was best wel een vaste klant van ze eigenlijk.. Qua prijs zaten ze ook niet te hoog vind ik, goede kwaliteit/prijs verhouding. Ik hou er niet van als spullen goedkoop zijn en je vervolgens tig keer vaker moet shoppen omdat het ook snel niet meer mooi of kapot is.. En daar moet je het bij dingen van Primark ed ook maar net mee treffen.
Ik kwam er eigenlijk nooit, maar kocht wel altijd de koffiebonen van La Place. Sindsdien geen goede bonen meer kunnen vinden hopelijk komen ze weer terug in de La place restaurants!
Ik mis het dus helemaal niet. Alles wat hun hadden kun je dus in andere winkels kopen. Behalve "eigen merk" dingen natuurlijk.
Ik mis niet zozeer de v&d, maar ik vind het wel een triest gezicht als ik er langs loop. Zo'n groot pand, leeg en uitgestorven..
Dank je! Ga ik eens een keer maken Nu nog die broodjes vinden die ze eerst hadden, een beetje van die stugge soort pitabroodjes (langwerpig). Weet iemand welke ik bedoel? Verder mis ik de V&D soms. Voor bikni's en straks de winterjassen van de kinderen, we kochten die altijd daar. Al denk ik dat ze er nog wel een jaar in passen. Een online doorstart zou super zijn!
Nee het was een beetje slap ook. En stug bij het afhappen. Soort pitabroodje, maar dan net anders en langwerpig. Een paar jaar geleden hadden ze ze. Misschien wel meer dan een paar jaar en is het eerder 5 jaar
Ik heb niet zo'n goed beeld van de kinderkleding van de V&D Maar misschien kan je nog kijken bij: Takko Next Direct Terstal Kiabi C&A
Ik ben dus niet van het online kopen van kleding.. 9 van de 10 keer past het niet goed bij mij namelijk..