??? ik snap niet wat je probeert te doen maar graag ontopic blijven aub ik had dit topic niet geopend om over mezelf te schrijven
Owh ik ben Jeem22 Maar dat wist het halve forum al hoor dus daar hoeven geen pb's voor rond en anders kan het ook aan mijzelf gevraagd worden schaam me er niet voor
Dat liep toen een beetje uit de hand met het V....(weet niet of ik de naam mag noemen) forum ofzo, waar ze wat opmerkingen over die uitzending met haar hadden gemaakt. Daar reageerde zij en nog een aantal dames weer op etc. Ik vind het ook jammer dat Chantal niet meer op het forum is, ik was het niet altijd met haar eens, maar ik vond haar vaak wel lachen. Zit Hanneke nog op het forum, die met die tweeling en nog een derde kindje, heb ik ook al een tijd niets van gezien.
Hier ben ik! Ben nog wel actief als in de zin van meelezen, maar schrijven niet echt meer! Heb het nog erg druk met mijn studie, 30 uur in de week stage lopen en een dag naar school.
Oh, en ik lees toevallig net een berichtje ergens van Hanneke, haha, waarschijnlijk meer in andere topics actief.
Ik probeer niet te doen... Maar je kan niet ontkennen dat je nog steeds fel kan reageren. Maar goed ik vond het al wel prima.
Ik hou momenteel best bewust afstand van zwp. Merk dat ik weer baby kriebels krijg, wat voorlopig nog niet haalbaar is met school. Door zwp worden mijn kriebels alleen maar meer :-$
Afgekoeld? Lees jij dan nog eens de berichten door. Wie reageerde er bitchie?! Vond dat ts heel gewoon schreef hoor.