Zo jij kan lang doorzeuren zeg! Sila reageert misschien af en toe wat heftig, maar jij bent een kei in doordrammen...
Zeg Moon.. vertel eens.. wie mis jij hier op het forum? Of kom je je alleen bemoeien tussen Sila en Dinges. Kunnen ze zelf wel! Ik weet trouwens de precieze naam van 'Kit' niet meer. Ben echt benieuwd hoe het met dr gaat!
Kit is gewoon nog Kit, en daar gaat het goed mee! Ze komt niet zo vaak meer in de Lounge maar ik zal haar zeggen dat ze gezocht wordt Ik mis Chantal ook, en Isademi zie ik ook niet meer.. Ik had trouwens echt géén idee dat Jeem hier onder een andere naam zat.. Heb nog naar die nieuwsuitzending gekeken laatst en zelfs toen had ik 'm nog niet door
Wat zijn we weer aardig! Ik mis eigenlijk niemand...of heb gewoon niet door dat iemand niet is *oeps*
Alessandro = Jeem22...nou dat wist ik ook niet, bij deze dus . En Kit is toch gewoon Kit, of bedoelen jullie iemand anders?
Oh en Isademi heeft volgens mij ook een nieuwe naam, maar ik weet alleen niet welke. Ook niet echt de bedoeling om die hier te noemen misschien, hahaha.
dinges jeetje zeg, mening geven oke, maar je zeurt door en noemt haar bitchie naja wie de schoen past he.... echt een kunst dat zelfs dit topic iets vurig kan worden shila ik wist ook niet dat je hamis was .... ik miszo niemand, teminste er komt zo niks in mij op... mamav3boefjes ofzo of romy ja die openede nog welleens geregeld een topic...naja ach ze zullen er idd hun redenen wel voor hebben. ik kan wel begrijpen dat je je naam veranderd, zeker als je anoniem wilt blijven.
Ik mis niemand, want ben nooit een echt actieve meeschrijver geweest. Maar wil wel even zeggen dat ik Dinges helemaal niet bitchy vond overkomen. Vond juist dat Sila aangebrand reageerde, maar goed dat is offtopic.