Ik mis Game of Thrones

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by iMoeder, Feb 8, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Een maand of twee geleden heb ik wat DVD’s gekocht en de hele serie weer opnieuw gekeken vanaf seizoen 1. Kan ik trouwens iedereen aanraden. Je kijkt er een tweede keer heel anders naar en ik snap het nu ook allemaal nog beter. Maar nu ben ik dus weer klaar. Seizoen 7 gisteren af gekeken en ik mis het nu al weer!

Ik dacht misschien is het leuk om hier lekker over de hele serie te kletsen voor alle fans. Ik ben wel echt nog meer fan dan dat ik al was nu ik het een tweede keer allemaal heb gekeken. Ik vond het eerst allemaal een stomme hype. Ben pas gaan kijken (wel vanaf begin begonnen) toen seizoen 6 uitkwam. Nu kijk ik zelfs interviews en ‘behind the scenes’ op YouTube. En dus helemaal fan hahahaha.

Hoe is dit bij jullie gegaan? Heb je vanaf het begin gekeken of vanaf wanneer? Heb je de boeken gelezen? Wie zijn je favoriete personages, hoe denk je dat het verder gaat? Ik kan niet wachten tot seizoen 8 te zien hoe het allemaal afloopt!

Citroentje93 likes this.
  2. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Mijn favoriete personages zijn Tyrion Lannister en Denaerys natuurlijk. Lyanna Mormont (Lady of Bear Island) vind ik ook helemaal geweldig. Die scène dat Jon en Sansa haar hulp gaan vragen vind ik echt top. De Stark meiden natuurlijk. En Ygritte vond ik ook heel leuk.

3. Msee

Msee Niet meer actief

Och ja ik mis het ook verschrikkelijk. En zelfs als het volgend jaar weer begint mis ik het al omdat na iedere aflevering het weer 1 dichterbij het eind is:cry:
    Lees je nieuwsberichten van bv game of thrones regisseur werkt aan conan the... En dan denk ik alleen maar neeeej jij moet aan GoT 9 werken!!:cry:

Op facebook volg ik game of laughs, zitten vaak wel leuke plaatjes tussen.

In mei ga ik naar het GoT concert in de ziggodome:D ik vind the lannister song - the rains of castamere zo prachtig. Weet dat ik het niet droog hou als ik die live hoor.

Tyrion is mijn favoriet. Ik zat op het puntje van mn stoel bij zn trial speech. Na afloop kon ik alleen maar roepen geef die man een beeldje!! Zo goed! Helaas is zijn rol wel wat afgezwakt de laatste seizoenen.

Ben heel benieuwd naar de spin-offs en heb geen idee hoe het komende seizoen gaat aflopen.
    Baal dat hbo gestopt is in NL en dat je het nu alleen nog maar via ziggo legaal kan zien.

iMoeder likes this.
  4. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Ohhhh zo herkenbaar, ik mis het ook zo. Luister in de auto de cd’s, die zijn echt fantastisch.
    Ga binnenkort weer overnieuw beginnen... *zwart gat*

iMoeder likes this.
  5. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Jaaa ik luister ook de muziek inderdaad. Heb een afspeellijst met allerlei muziek. Ik vind Rains of Castamere heel mooi idd. Maar mijn favoriet is ‘Light of The Seven’. Is een prachtig pianostuk (het begint in elk geval met piano).

‘The Winds of Winter’ en ‘The Children’ zijn ook mooi. En deze lange versie van de intro;

Mochten jullie leuke filmpjes hebben, gooi op dit topic!! Gewoon iedereen plat spammen met Game of Thrones fandom. Hier mag het. :D

6. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Light of the Seven is hier ook zwaar favo. Zo mooi

iMoeder likes this.
  7. Gul83

Gul83 Bekend lid

Apr 22, 2010
    564
    27
    28
    Hier ook helemaal fan. Ik heb alle boeken gelezen en heb nu de verborgen geschiedenis van westeros geleend bij de bieb. Helaas nergens meer te koop. Ik vind het super dat er gewoon een heel geschiedenis boek geweid is aan waar alle mensen vandaan komen. Zo super goed in elkaar gezet. Over elk detail nagedacht. Wil ook binnenkort alle delen weer bekijken.
    Mijn favoriet zijn Sansa en Tyrion.
    Ik vind het wel leuk om te zien dat jon in de boeken echt anders/veel harder is geworden dan in de series.

iMoeder likes this.
  8. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Hier nog een fangirl ik ben er pas mee begonnen en bijna bij seizoen 3. Dus nog erg spannend allemaal en voor mij is Khaleesi favoriete personage !!prachtige vrouw

iMoeder likes this.
  9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,676
    5,710
    113
    Wij dachten dat de serie niks voor ons was. Maar na 3 afleveringen helemaal verslaafd.

iMoeder likes this.
  10. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Wat is jullie favoriete seizoen? Bij mij toch wel 6 denk ik. Seizoen 4 en 5 zitten redelijk wat shockerende momenten in. En gaat het met het algemene verhaal niet zo lekker. En dan eind seizoen 5 veranderd dat zeg maar en komt de stijgende lijn er weer in. Seizoen 6 is dan vervolgens weer dat het weer de goede kant op gaat met veel mooie momenten.

11. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,657
    8,401
    113
    Female
    Misschien is Reign wat voor je. Echt zo jammer dat het inmiddels afgelopen is.

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,129
    5,048
    113
    Female
    Ik mis het ook.
    Ik ben het destijds gaan kijken omdat mijn man zo enthousiast was er over en hij heeft me aangestoken. Ik heb het ingehaald met kijken en vanaf toen zijn we het samen gaan volgen.

Mijn favoriete karakters zijn Danaerys, Tyrion, Jon en Arya.
    Favoriet seizoen kan ik niet echt noemen.. vind de hele serie gewoon steengoed.

13. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,801
    113
    Kraamverzorgende
    Hier ook een GoT fan! Ik ben het een aantal jaar geleden gaan kijken toen wij HBO als compensatie gratis kregen van Ziggo voor een half jaar. Ik dacht ik ga eens kijken wat nou die hele hype is maar was zelf gelijk verslingerd. Kijk het nog regelmatig opnieuw. Heb afgelopen kerst deze fantastische boekenset gekregen van mijn man ; https://www.bol.com/nl/p/a-game-of-thrones/9200000042735964/?suggestionType=typedsearch
    Was de Nederlandse boeken aan het lezen maar de boeken zijn zoveel beter in het Engels. Ik stoor me in de Nederlandse boeken aan alle vertalingen.

14. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

Mar 14, 2014
    1,524
    1,570
    113
    Zuid-Holland
    ja! Heerlijk! Kijken vanaf het begin en wij kijken voor elk nieuw seizoen het vorige seizoen.

Soms is de serie wel wat voorspelbaar maar we zijn wel heel benieuwd hoe dit gaat eindigen.

Favoriet is Tyrion.

Alleen het eerste boek gelezen, maar wel een keer of 3, haha!

15. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

Mar 14, 2014
    1,524
    1,570
    113
    Zuid-Holland
    Seizoen 5 vind ik echt de minste, daarintegen zijn 6 en 7 wel weer heel goed!

16. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,801
    113
    Kraamverzorgende
    Dit is een grote favoriet van mij;

17. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,801
    113
    Kraamverzorgende
    Mijn favoriete karakters zijn Daenerys, John en Tyrion. Seizoen moet ik even over nadenken.

Wie is jullie ultieme slechterik?

18. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    1,844
    1,585
    113
    Ik heb ooit eens de eerste aflevering gezien omdat ik erg benieuwd was naar de hype maar het kon mij totaal niet boeien ..
    Heb ik te vroeg opgegeven, moet ik het nog een kans geven dames ?

19. Msee

Msee Niet meer actief

:roflmao:In een topic dat heet 'ik mis GoT' kan hier maar 1 antwoord op gegeven worden....
    Al zat ik er de eerste 5 seconde al direct in:rolleyes:

20. Msee

Msee Niet meer actief

Ramsay, die blik van hem, brr.

Share This Page