Ik mis Game of Thrones

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by iMoeder, Feb 8, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Msee

Msee Niet meer actief

Dit filmpje blijft ook geweldig:D

iMoeder and fafa like this.
  2. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik heb jaren geleden ook de eerste aflevering gekeken. En ik vond die toen zo stom. Eerst dat doodenge begin. Daarna een onthoofding, heel veel sex, een hele rare broer die aan zn zus haar borsten ging zitten (eerste scène van Denaerys en haar broer). Ik was echt zwaar geshockeerd en ben afgehaakt.

Jaren later ben ik opnieuw begonnen. Na drie afleveringen zat ik er wel in. Maar dat ik echt heel erg enthousiast werd heeft nog wel even geduurd. Moest bij mij echt groeien.

fafa and HooyoShimbir like this.
  3. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ramsay Bolton. Wat een engerd zeg, psychopaat. Daarbij vergeleken viel Joffrey dan nog mee.
    Littlefinger vind ik dan meer een soort heel erg ambitieuze man die op een gegeven moment een soort grootheidswaan ontwikkeld en van het padje raakt. Getikt zeg maar.

4. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ja ik ook. Beetje deprimerend seizoen 5. Behalve de laatste aflevering.

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    8,015
    6,756
    113
    zuid-holland zuid
    Ik ben ook een fan met ontwenningsverschijnselen! Ik ben nu maar de serie vikings gaan kijken omdat die me door andere GoT fans aangeraden was om de leegte op te vullen ;) Ook een leuke serie hoor, maar toch heel euh.. anders.
    Ik ben het meest fan van de stoere vrouwen; Arya en ook vooral Brienne.

iMoeder likes this.
  6. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113

:roflmao::roflmao: Heerlijk deze scène.

7. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik heb Reign gezien. Maar dat is zo niet kloppend historisch gezien en het verhaal word steeds hysterischer. Ik denk dat de serie zichzelf ook niet zo serieus neemt. Gezien de muziek en beetje soap achtige sfeer die er in hangt. Ik kijk dat dus eerder omdat ik het echt super grappig vind. :roflmao:

Ben wel zwaar fan van Outlander. Hopelijk staat daar binnenkort seizoen 3 van op Netflix.

Ik weet trouwens niet op The Tudors er nog op staat. Die speelt iets voor Reign qua tijd. Die klopt ook niet helemaal maar is wel wat realistischer.

8. fafa

fafa Niet meer actief

Ik heb teveel favoriete karakters :D

Tyrion natuurlijk. Maar Olenna vond ik ook supertof. En Tormund! Love him. :cool:
    Ramsey en Littlefinger zijn uiteraard niet sympathiek maar wel geweldig neergezet.

Ik ben hem ook voor de tweede keer aan het kijken (of eigenlijk: aan het luisteren, tijdens het afwassen en was vouwen; de beelden herinner ik me er nog wel bij) en dan vallen inderdaad nog wat dingen op hun plek die je de eerste keer mist.

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Heb tot een paar afleveringen in seizoen 2 gekeken en was helemaal wow. Toen door drukke tijden niet meer gekeken en kan me niet echt meer iets herinneren. Zo wow was het dan uiteindelijk niet. Terwijl van Bones (waar ik de laatste seizoenen niet meer van gekeken heb) herinner ik me wel nog heel veel. Sommige opmerkingen van daar hebben we hier ook zowat geadopteerd haha.

10. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

Mar 14, 2014
    1,524
    1,570
    113
    Zuid-Holland
    het is wel zo dat je meteen een ongelofelijke hekel krijgt aan Joffrey en Ramsay, geweldig goed gecast.

Daarbij vind ik het jammer dat Daario Naharis nu wordt gespeeld door Michiel Huisman, ook een goede acteur maar ik vind hem wat te soft voor de rol, ik had liever de oude gehad.

Vooral de ontwikkeling van sommige personages zijn fascinerend, hoe je aan het begin van de serie iemand heel goed/geschikt voor de troon vind kan dan nu helemaal anders zijn en vice versa.

Bv Jaimy, Danaerys, the Hound etc.

Oh ik wilde dat het wel 20 seizoenen zijn :(

11. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,839
    3,630
    113
    Ik ben ook fan (al zijn er andere series die ik nog beter vind), het is allemaal zo prachtig vorm gegeven, geweldig geacteerd en zoveel in elkaar geweven verhaallijnen, echt heerlijk. Mijn favoriete personages zijn Tyrion, Cercei, Littlefinger, Ramsey Bolton, Jaime, Bronn en Arya. Sansa irriteert me vooral :D. Maar de grote ster van de show is de muziek! Van de prachtige openingcredits tot de laatste noot iedere aflevering, zo mooi.

12. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,038
    3,862
    113
    Female
    Thuis
    Ik ben nu voor de tweede keer de serie aan het kijken (gisteren einde seizoen 3) en heb de boeken een aantal jaren terug ook gelezen.

Tyrion is mijn favoriete karakter, ik heb gisteren de aflevering gezien dat hij tegen Sansa zegt dat hij alleen met haar naar bed gaat als zij dat wil. Ik ben benieuwd hoe die twee elkaar straks weer gaan ontmoeten.

Er zijn ook heel veel fan theorieën en af en toe lees ik die ook.

Ik hoop dat het volgende boek uitkomt voordat de serie op tv eindigt.

13. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik vond Dario Naharis juist leuker door Michael Huisman. Die acteur die hem daarvoor speelde vond ik een beetje nep of zo.

En als we het dan toch over Nederlandse acteurs hebben; ik vond Carice ook goed als Melisandre. Ben benieuwd of die nog terug komt in het laatste seizoen.

14. Kerstster

Kerstster Actief lid

Nov 1, 2015
    261
    31
    28
    Female
    Silvermoon City
    Jaa Lyanna is echt leuk!

Ik vind Dany echt irritant geworden, in het begin vond ik haar nog wel leuk, nu totaal niet meer.

Share This Page