ik mis het echt :(

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door nikkie83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    Mn meisje is n paar dagen voor ze 11 maanden was ineens gekapt met drinken bij mij , heb toen nog gekolfd maar ook dat weigerde ze dus zijn we maar gestopt .

Ik heb er dagen moeite mee gehad maar uiteindelijk wel geaccepteerd .

Maar laatste dagen mis ik het echt , hebben jullie dat ook gehad ? ik wil niet weer opnieuw beginnen hoor maar het voelt net of het niet afgemaakt is :(

had van mezelf nooit verwacht dat ik 11 maanden borstvoeding zou geven
    omdat ik 8 jaar geleden zon slechte ervaring heb gehad met BV geven aan mijn zoon , ik ben toen gewoon niet geholpen en ivm overproductie zat ik om de haverklap met 2 ontstoken borsten en kloven waar t bloed uit stroomde . dus gezworen NOOIT meer bv te geven , bij de middelste ook niet gedaan , niet eens over getwijfeld .
    En vorig jaar toch geprobeerd mits ik goed begeleid zou worden en zou stoppe bij het eerste probleem ... nja die hebben we eigenlijk niet gehad of niets wat ik niet op heb kunnen lossen in elk geval

dus het voelt echt vreemd nu

2. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Geen ervaring mee, maar kan me er zeker wat bij voorstellen. Jakkes, vervelend voor je! :( Maar je hebt het mooi 11 maand volgehouden, en ze heeft het zelf kunnen bepalen, dat is super toch!!

3. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
    Ik denk dat dat gevoel echt een beetje moet slijten, ik mis het bij vlagen ook nog heel erg, terwijl ik nu al bijna 5 maanden geen BV meer geef. Mijn dochtertje is er vanzelf mee gestopt toen ze 14 maanden was en toen voelde het voor mij ook gewoon goed, maar als ik eraan terugdenk of andere mensen erover hoor, kan ik het echt nog heel erg missen. Zal ooit wel minder worden denk ik? Kan me voorstellen dat het bij jou nog iets heftiger is, omdat het zo ineens gestopt is en niet met een geleidelijke afbouw ofzo.

Deel Deze Pagina