Nee het gaat voornamelijk over andere vloeibare dingen. Recepten Voetbal En bolhuisjes onzin Hahaha..
Ik zit ook een op een ander forum, daar zit ik een jaar of drie, maar daar heb ik al 2 waarschuwingen van het beheer. Blijkbaar mag je daar helemaal je mening niet geven, ook niet op een nette, respectvolle manier, alleen als je er maar net zo over denkt als het beheer. Hier nog nooit een waarschuwing gehad, terwijl ik hier al meelees van eind 2006 en me halverwege 2007 heb aangemeld. Ik zit niet op ZP op Facebook. Is dat een besloten groep, dat anderen niet kunnen zien dat je daar meeleest/meeschrijft?
Nee het is een groep die over natuurlijk leven en zo gaat. En hoewel ik natuurlijk een heel natuurlijk mens ben (vanmiddag nog bramen geplukt en wilde kruiden voor in huis) ben ik blijkbaar toch te onnatuurlijk voor sommige healers en zwevers daar. Ach, het zij zo, al maak ik me beslist zorgen over sommige dingen die er beweerd werden, en hoop ik dat mensen die adviezen niet volgen...
Ja Chantal van Sonja Bakker is er zeker wel...maar wie het is.... ik heb dit keer echt geen idee...en het kan me ook niks meer schelen... Mijn grootste ergernis is het steeds veranderen van naam.... maar goed..de meesten zullen er wel een reden voor hebben
De meeste pik je er toch zo weer uit? Ik herken het vaak aan aparte namen van kinderen, ophalen van eerdere discussies etc.
Chantal van Sonja bakker? Ik heb mijn naam overigens gewijzigd omdat ik een meelezer had. Die heeft mij wel weer gevonden helaas maar ik blijf niet aan de gang.
Ik schrijf pas sinds kort op het forum, en vind het erg leuk. Heb jaren op een ander forum geschreven en ook fb enzo. Heb het na het overlijden van m'n zoon allemaal gestopt/ verwijdert. Mede omdat ik ook heel veel goedbedoelde adviezen/ raad/ woorden/ enz kreeg, ook sommige die voor mij zelfs verdrietig en kwetsend waren. Ben na een tijd "opnieuw begonnen" op dit forum, en heb t erg naar m'n zin. Vind steun bij lotgenoten en doe de spelletjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het echte leven ook enorm verlegen ben en geen discussies kan voeren (ga gelijk huilen hihi erg he schaam schaam) dus die ga ik hier ook uit de weg. Lees wel veel topics en geef soms m'n mening, maar ben wel "bang" soms dat het misschien verkeerd geïnterpreteerd wordt, en iemand boos/gekwetst ofzo is. Maar dat ligt aan mij.
Ik zou eigenlijk hier ook een topic op die forum willen openen, maar ik durf het gewoon niet. Heb het wel eens meer gedaan over het onderwerp waar ik het nu weer wil over gaan hebben. Maar ben gewoon bang dat ik reacties krijg die nergens op slaan. Terwijl ik heus wel weet dat er hier vrouwen/meiden op zitten die wel normaal kunnen reageren.
Ik heb mijn naam een keer veranderd.. Had toen een meelezers. Daarna heb ik een keer mn account opgezegd en ben ik onder deze naam terug gekomen. Maar heb er nooit een geheim van gemaakt wie ik was.
Ik ben hier nu ook al een paar jaartjes, maar ik vind sommige reacties ook echt respectloos. Je mening geven op een nette manier is niets mis mee. Ik heb het idee dat het voorheen een aantal waren die zo konden reageren, maar dat er nu velen zijn die zich zo opstellen. Jammer! Ik heb trouwens ook ooit mijn naam veranderd, die van mij was te opzichtig voor als ik iemand zou treffen hier...! Vind een beetje anonimiteit wel fijn op een forum!
Ik ben hier sinds 2006. Best wel lang al. Ik vond de oude lay-out van ZP leuker, en prettiger om mee om te gaan. Idd kon men over van alles praten. Die goeie ouwe tijd....