Pb-tjes sturen n.a.v. je topic? Wtf? Je gaf duidelijk aan dat het je dwars zat. Ik ken het forum ook niet van 2005. Was toentertijd niet bezig met baby'tjes maken. Ik erger mij er ook aan dat mensen het topic niet goed doorlezen en reageren met 'serieus? Wat een kleutergedrag!' of 'pfffff wat kan jij overdrijven, waar maak je je druk over'. Ik had een topic geopend over een dame die, waar ik bij stond, in mijn tuin de hond liet pissen en nadat ik er netjes wat van had gezegd een grote mond kreeg. Ik kreeg mij toch een lading over mij heen. Ik heb het topic na reactie nummer 125 ofzo laten sluiten en heb het forum een paar maanden links laten liggen.
Kom hier van af 2009. en al heel wat lief en leed gedeeld en er zijn ook topics geweest waar bij soms mijn kin de vloer raakte maar ook wel topic.s dat ik mij rot lachte. Ik schrijf nog veel en heel regelmatig mee.( lees elke dag ) en soms is het wat saai en soms is het gewoon weer leuk. Afkraken doe ik ook niet snel wel reageer ik denk scherp probeer wel altijd kritiek te onderbouwen en geef meestal t.s het voordeel van de twijfel maar soms zeg ik het wel tegen een bepaalde t.s dat het niet zo leuk gaat, als het gaat om kritiek geven of wat dan ook. Lees via bp heb ik wel eens iemand aan gesproken of zo en als ik te ver ga bied ik meestal wel mijn excuus aan. Ps als ik iemand onheus benaderd gewoon altijd via ( bp) er wat van zeggen
Ik heb nu al zeker 4 topics NIET geopend, gewoon omdat ik weet dat er hier wat Viva-forum-nare-vrouwen (ja jullie weten wel hoe ik jullie eigenlijk had willen noemen) er gelijk opduiken om er weer iets negatiefs van te maken of over te zeggen. Echt heel jammer.
Ik ben hier nog maar een dikke 2 jaar maar geef jullie wel gelijk. Dat gedoe over schrijffouten pffff. Die persoonlijke aanvallen, waarom? Wat is het nut? Nieuwelingen die worden afgekraakt omdat ze een topic verkeerd plaatsen. Sommigen die altijd worden afgekraakt, gewoon vanwege een topic in het verleden Leuke ranzige topics zijn ook wel eens grappig maar dat mag niet Sommige topics worden veel te snel gesloten. Mensen die altijd opzettelijk ruzie zoeken krijgen nooit sancties En je moet 10 keer nadenken voordat je een topic opent want die ene vraag kan je de slechtste moeder ter wereld maken
Ik begrijp wel wat je bedoelt.Ik had gisteren een nieuw topic geschreven, en las het nog een na, maar heb toch maar niet op verzenden gedrukt. Ik wilde wat informatie over iets, maar dacht er gelijk aan dat ik veel nare reacties zou kunnen krijgen. (dat weet ik wel zeker) Daar was het onderwerp me toch wat te gevoelig voor, en dacht echt dat doe ik mezelf niet aan.
Ja idd van de week heb ik binnen twee uur mijn topic laten sluiten of iets langer. Ik had wat gedaan en vroeg om advies en mening dat is gegeven maar er begon een onder toon in te komen denk voor ik mijn eigen verhaal om zeep helpt en te veel ga reageren sluit ik het topic maar alvast hoef ik mij ook verder niet op te vreten als ik kritiek krijg( kan ik slecht tegen geef ik heel erg toe) mijn zwakke punt. Maar het is toch te gek voor woorden dat je geen topic durft te openen? Moet gewoon kunnen, maar snap wel dat je het niet gedaan hebt.
Omdat zp niet de uitstraling als sex forum willen hebben ofzoiets, weet ook niet precies hoe dat zit, vind het in ieder geval een stomme regel. We weten allemaal wel dat de kindjes niet door de ooievaar worden gebracht en al helemaal niet in de bloemkolen groeien toch?
Ja echt he, 100x moet je nadenken voordat je wat plaatst. Ik heb dat ook en dan pas ik het ook nog wel eens aan. En nu heb ik in mijn eerste bericht een mooie spelfout laten staan haha. Speciaal omdat jullie zo lief reageren. Ik ben er nu niet bang voor om erop afgerekend te worden haha.
Ik vind het echt erg om te lezen dat mensen geen topic durven te openen omdat ze bang zijn dat ze belachelijk gemaakt kunnen worden. Iedereen moet zich toch vrij kunnen voelen om zijn/haar vraag te stellen?
Ik persoonlijk Let nooit op spelfouten hier op zp, vind dat zo onnodig. Kijk als iemand vraagt om naar de tekst te kijken en de fouten eruit te halen dan is het wat anders maar gewoon in het algemeen? Geen haar op me hoofd die daar op Let. Het is een forum, geen school, werk of wat anders wat erg belangrijk is.
Ik ben niet heilig ook ik heb mij wel eens schuldig er aan gemaakt, We zijn allemaal vrouwen er gieren hier veel hormonen in het rond. De ander is ongesteld de ander zwanger. Dan reageer je soms wel eens wat scherp mensen pijn doen is ook niet nodig vind ik maar ja niet iedereen heeft tact, Maar je moet het wel zeker proberen.
Ik ook hoor. Onder mijn gebruikersnaam die.ik in 2005 had kon ik echt een bitch zijn. Maar toen kon het wel normaal uitgepraat worden dat kan nu echt niet. Je hebt meteen een naam en alles wat je zegt word weer gecombineerd met wat je eerder zei, men neemt je tegenwoordig gewoon veel minder serieus. Erg jammer