Ik mis het oude ZP

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    En ja, vandaag heb ik last van m'n hormonen, heb ik een kl*tenacht gehad en sta ik heerlijk in de klaagmodus...:D

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Had nog niet eerder van no-lifers gehoord :cool: maar vooruit :p

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

In het begin was het forum natuurlijk ook een heel stuk rustiger als nu he! Zitten nu veel meer mensen op en dus ook grotere kans op mensen die komen om te rellen. Wat ik persoonlijk erg jammer vind.

Over pbtjes dat heb ik al vaker vernomen.
    Geven die meiden het ook door aan het beheer? Hopelijk kunnen die er nl dan wat mee doen.
    Niet normaal vind ik als je mensen via pb gaat bedreigen, uitschelden enz.

Wat ik heel erg jammer vind is dat het hier zo vaak op hormonen wordt gegooid.
    Iemand irriteert zich ergens aan (in een ander zijn ogen iets belachelijks blijkbaar) en dan is het dat ze vast wel last van haar hormonen moet hebben.
    Dat een man dat een keer roept vinden we al niet tof maar wij meiden doen dat onder elkaar, vind ik nog veel erger.

Als meiden zich niet meer irriteren, kleine dingen opvallen of zich druk kunnen maken over dingetjes komen er ook geen topics meer.
    Net als de topics die al veel zijn langsgekomen. Tja voor nieuwe leden is het wel een nieuw topic. Als dit allemaal niet meer geopend wprdt wordt het hier erg stil niet?

Laten we gewoon ophouden met reacties als: waar kun je je druk om maken :) ( ja en dan ook nog met deze smiley erbij. De ts maakt zich er blijkbaar druk om, nou en? Reageer je toch niet? Of de reactie: hoe kinderachtig. (Waarom alleen zo reageren? Dat is toch pas kinderachtig?)
    Gister zag ik weer iemand die nl zulke reacties kreeg en opeens geen lid meer is. Ik vind het jammer dat iemand zo weg moet gaan.

Tuurlijk zijn we weleens chagrijnig of boos en reageren we misschien niet zo netjes, bied dan je excuses aan. Denk dat dat heel veel kan schelen.

Ik hoop dat ik nooit iemand gekwetst heb, is niet mijn bedoeling nl.

Sorry dit wilde ik even erover kwijt. Even hardop gedacht.

4. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik bedoel jou hier niet specifiek mee maar dat is toch geen reden om respectloos of onaardig te reageren? Ik hoor dat wel vaker. Omdat je je mening schrijft is het toch juist mogelijk om dit netjes te doen? Je hebt meer tijd om er over na te denken etc

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ben het helemaal met Ellen291982 eens, amen!

Ik zit hier al vanaf 2005 (toen nog onder een andere naam) en ik ben vooral een meelezer.

Ik merk wel aan mijzelf dat ik wel eens een topic wil openen maar het dan toch niet doe omdat ik dan weet dat ik negatieve reacties kan verwachten, toch wel jammer!

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik schrijf ook al heel wat jaren mee en ik moet toegeven dat ik lang niet zo actief ben als 3 jaar geleden. Topics openen die ik zelden, want bij voorbaat weet je al dat je afgebrand (kan) worden. Tsja ik ga er niet te veel over zeggen. Ik heb ook een aantal maanden het forum links laten liggen.

7. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Dit dus!

Het is idioot dat men gewoon geen topic meer durft te openen!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja daar heb je gelijk in ;) Ik reageerde gewoon op mijn eigen (klaag)post ervoor, voordat iemand anders het op mijn hormonen kan gooien :p
    Maar het is zo jammer dat je gewoon constant je woorden moet afwegen. Je wordt gelijk "afgestraft"... En misschien ben je door omstandigheden inderdaad een keer onredelijk oid maar er is dan niemand die zegt; joh, na een goed nachtje slapen denk je er morgen weer heel anders over, dikke knuffel en even goeie vrienden...

9. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vraag mij af waarom sommigen zich alles zo aantrekken hier

10. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    tja, feit blijft dat het een aantal jaren geleden wat relaxter was hier.

1 persoon hier kan ik wel schieten, die reageert altijd zo overdreven en verwijtend als je eens iets doet wat volgens haar echt not done is.

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Nu zit ik toevallig een euthanasietopic te lezen, en valt het me op hoe beschaafd de reacties zijn.

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zit hier pas sinds 2012 (daarvoor nog een hele tijd meegelezen) maar heel vaak houd ik m'n mond maar gewoon omdat ik niet afgesnauwd wil worden.

Snap je dus wel. Gelukkig hebben we allemaal het fatsoen om in topics die er echt toe doen (over ziektes, dood, dat soort dingen) normaal te reageren, want anders is het einde echt zoek en dan ben ik weg hier.

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Haha waren dat de kleuren ja? Kan het me niet eens meer herinneren.. weet wel dat ik erg baalde toen het forum vernieuwd werd.. *alles anders, neeee*

14. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    er wordt regelmatig over geklaagd maar we maken en breken zp toch met zijn allen. Dan kunnen we er toch ook allemaal voor zorgen dat het hier prettig blijft (of prettiger wordt)?

Misschien kunnen we beter ideeën ' spugen'....

Ik vond het idee van de ban een goed idee.
    Misschien een optie om degene die onredelijk is aan te spreken op het getypte? zelf of juist via de mods?

15. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik heb idd vanmorgen aan xellepel in dit geval dan gevraagd haar pb naar beheer te sturen vind het absoluut niet kunnen dat mensen achter de schermen aangevallen worden.
    Dus als dit meer gebeurt graag of naar beheer of naar een van de mods een berichtje.

Groetjes Paula

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Maak je melding bij of een mod of direct aan beheer de individu word dan absoluut aangesproken op zijn/haar gedrag via pb.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Ik lees en schrijf ook al een tijd mee. Mis sommige mensen wel hoor. Aan de andere kant, er hebben altijd wel wat irritante types tussen gezeten.
    Ik ken wel meer mensen die weg zijn gegaan, omdat sommige mensen zo kattig en onbeschoft reageren. Helaas vallen dat soort reacties gewoon meer op, de meeste mensen reageren toch wel normaal en die stomme opmerkingen negeer ik meestal maar, het scheelt dat ze vaak afkomstig zijn van dezelfde personen, dus herkenbaar.
    Wat ik wel jammer vind, zijn die steeds irritanter wordende reclames, balkjes die je weg moet klikken of over je halve scherm staan, reclames waar in gepraat wordt etc.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Haha, ja, daar heb ik me toen ook aan geërgerd, miste ook gelijk een hoop smileys :D.

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Fijn dat jullie het zo oppakken. Ben het ermee eens, vind het ook echt niet kunnen.

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik kreeg daarnet een pb'tje van iemand dat ik moest zeggen dat ik ook supportpb's krijg :D

Ik krijg ook supportpb's :cool: ! Dat is ook zo. Gelukkig wel het dubbele aantal ook. Waarom ik die andere pb's niet meld? Omdat ik het stiekem wel grappig vind en daarna gewoon die persoon in de negeerlijst gooi.

Sorry voor mijn uitspraak trouwens; op een ander forum waar ik lid was heette dat de vijandenlijst in plaats van de negeerlijst. Dus vandaar dat ik het standaard zo noem ;) Zit er een beetje in gebakken!

Deel Deze Pagina