Kijk een pb krijgen in je box is misschien niet leuk en denk ook dat het belangrijk is als je het ergens niet mee eens bent dat je het in een pb ook netjes brengt. Want om je mening uit te zetten is het soms vind ik beter om het via pb te doen. Omdat je iemand niet publiekelijk wil aan vallen of je mening wilt geven. Het is hoe je het brengt, af branden in een pb vind ik ook niet nodig maar soms is het denk beter dan in een topic. Je mening te geven dan doe je het pb, om het netjes te houden. Hoop dat jullie mij snappen ik heb het een paar keer gedaan en een paar keer is het niet bevallen. De reden van die pb waren meer bezorgdheid of iemand proberen te helpen, Maar heb gemerkt dat dat niet op prijs werd gesteld en heb zo doende weer een les geleerd ga niet meer pb om iemand te helpen als die gene er niet om gevraagd hebt. Wat je wel kan doen is in het topic vragen of ts op een bp zit te wachten of je op een nette beschaafde manier je mening in pb mag geven. Maar ik doe het dus ook liever niet meer en gelukkig gaat het tussen sommige wel aardig de laatste tijd we weten van elkaar dat we niet op een lijn zitten en zelfs misschien wel wat op elkaar lijken qua karakter en of manier van schrijven. Ja ik ben een bemoei al maar heb wel zo iets van doe het maar liever niet meer. Heb hier dus ook veel geleerd hoe je met sommige dingen kunt omgaan dat vind ik ook wel het noemen waard. Hoe ik vijf jaar geleden reageerden en nu daar zit een wereld van verschil in, Zwangerschapspagina is het enigste forum waar ik kom. Heb mijn handen al vol aan zwangerschapspagina. Moet nog tijd over houden voor mijn kinderen haha.
Waarom niet? Het ìs dan toch rot voor diegene? Je kunt, in mijn ogen, de discussie aan gaan op een respectvolle manier. Je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn. En een pittige discussie vind ik wel fijn. Zolang het netjes blijft.
Ja die heb je Ga naar een profiel (niet de mijne svp ) en dan zie je staan: Lijsten. Klik op lijsten en dan opent er een rolldown-menu met daarin: Aan vriendenlijst toevoegen Aan contacten toevoegen Aan negeerlijst toevoegen Dan zie je de persoon die je wilt negeren niet meer. Je ziet de posts niet meer. Je ziet dát er is gereageerd, maar je weet niet wat diegene heeft gezegd. Dat vind ik bij sommige leden een stuk fijner want dan hoef ik mij niet aan hen te ergeren. Het gaat dan bij mij wel om structureel ergeren en namen die continu terug blijven komen; er zitten hier 2 of 3 personen op het forum waarbij ik bij voorbaat al ga zuchten/steunen omdat ik al vermoeid raak wanneer ik hun naam zie. Nou ja, zij zitten er in Het helpt echt!
Ik heb ook 1 keer een boze (geen dreigende/scheldende, gewoon boos) PB gehad, maar toen was ik in het topic van diegene ook wel echt te ver gegaan. Af en toe kan ik ook echt snoeihard zijn en vaak denk ik dan achteraf 'Oei, dat had vriendelijker gekund'. Helaas is het topic vaak al gesloten als ik terug wil om sorry te zeggen..
Dat was ik inderdaad en bij deze mijn excuus voor die opmerking. Ik heb banners uit staan dus ik zie geen banners van leden en weet niet wat er dus staat. Maar als ik jou daar mee gekwetst hebt dan biedt ik daar mijn excuus voor aan. Ik vond jouw reactie in dat topic gewoon erg overdreven.
Ooow ja wat was dat toen erg toen het veranderde en wat waren we het er niet mee eens hahaha Het was toen inderdaad wit blauw, echt nog zo'n gratis forum layout idee.
Ik mis het oude zp ook. En dat is ook een van de redenen waarom ik hier bijna niet meer kom. Ik vind het erg jammer want vond het echt een leuk forum! En dat vind ik nu niet meer. Mn account op zeggen heb ik ook al een peer keer over na gedacht maar elke keer doe ik het niet.. Zit er wel steeds meer over na te denken om het te doen aangezien ik hier echt bijna niet meer kom. Wat ik ook erg jammer vind is dat ik door het beheer (en sommige leden) nog steeds aangekeken word door wie ik was onder mijn vorige naam terwijl ik zo niet meer ben. Ik heb dus ook constant het gevoel dat ik meer in de gaten gehouden word dan andere. En daar heb ik eigenlijk ook geen zin meer in.
Dat is echt vervelend, als dat werkelijk zo is. Misschien kun je dat eens verifiëren bij het Beheer??? Dan krijg je misschien een antwoord waar je vrede mee hebt of iets dergelijks. Ik vond het altijd vervelend in het begin wanneer ik pb'tjes kreeg van mensen die vragen wiens kloon ik ben. Hahahahaha. Ik ben niemands kloon, ik was op dat moment een nieuw lid. Maar net alsof dat niet kan ofzo, ik moest wel een kloon van iemand zijn. Flauwekul was dat
Nee juist niet, je moet je mening kunnen geven zonder dat je afgebrand word. Tegenwoordig word je afgebrand als je het niet eens bent de TS. Hele tijd geleden was er een topic over een ruzie tussen man en vrouw, iedereen was het eens met de TS, de man was een hork bla bla bla. Toen ik aangaf dat ik niet kon oordelen op 1 kant van het verhaal toen werd ik me een partij afgebrand en dan denk ik Waarom? Omdat ik dus twee kanten wil weten en dan pas wil oordelen ben ik ook een hork en ben ik raar want ja TS heeft gelijk. Hoe weten we nou 100% zeker dat dat wat TS schrijft waar is? En dat vind ik tegenwoordig zo jammer, als je het niet eens bent of anders denkt dan TS dan ben je raar. Voorheen maakte het niet uit of je A of B zei, het werd gewoon gerespecteerd.
Dit inderdaad ook, ik zal altijd die bitch van toen blijven al laat ik nu echt wel zien dat ik enorm veranderd ben in vergelijking met toen.
Ohh en ik heb ook wel eens een hele lelijke pb gehad.. Wel meerdere ook gemeld bij het beheer maar de geen die hem stuurde zit er nog steeds. Terwijl ze me doodleuk toe wenste dat ik nooit kinderen zou moeten krijgen en hoopte dat het nooit zou lukken..
Ik zit hier nog niet zolang, maar heb inderdaad al gemerkt dat je je in sommige topics beter niet kunt mengen. Want linksom of rechtsom, krijg je het dan om je oren. Ik heb in het verleden ook geleerd dat wat je typt, lang niet zo goed overkomt dan als je iemand zijn gezicht en stem erbij hoort. Dingen kunnen veel harder overkomen dan bedoelt is of op een heel andere manier dan bedoelt wordt. Ik heb een aantal topics waar ik standaard in zit en daar voel ik mij prettig en niet bevooroordeeld, wat ik ook zeg. Maar in sommige topics in de lounge zou ik me nooit prettig voelen en lees ik liever mee.
Ik vind dat sommige mensen allang een ban hadden mogen krijgen. Weet niet wie jij eigenlijk bent, heb misschien een vermoeden.
Ik denk dat dat op zich wel meevalt hoor (met dat iedereen je altijd op je vorige naam blijft zien... ik zou bijvoorbeeld niet weten wie je was voor deze nickname en dat geldt ook voor buanotte... echt geen idee... en ik ga toch ook al een tijdje mee. Maar goed, misschien ben ik gewoon niet heel opmerkzaam hihi