Ik mis het oude ZP

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja ik ken het oude zp ook nog goed.
    Ik vind het ook zo jammer dat als ts een topic opent ze eerst een shit Load off commentaar over zich heen krijgt...

soms zie ik een tekst en dan denk ik daar gaan We weer

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nooooooouuuuu ik vind juist dat er tegenwoordig meer respect is. Ik herinner me een of andere snoeki of zo toen ik hier net zat die zo tekeerging over vroeg bijvoeden dat zij en ik allebei een ban kregen!

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb maar 1 keer een haat-PB ontvangen. Maar die ervaarde ik meteen ook als zo bedreigend dat ik bij de politie om advies gevraagd heb.

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wow zo erg!? Dat sommigen zo ver gaan zeg!

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Jee dat gaat wel ver zeg

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.860
    113
    Oh ja, ik weet nog wel dat je een ban had, volgens mij wel voor een jaar ofzo.
    Verschilt dat ook nog voor hoelang iemand een ban heeft?
    Weet iemand of Chantal die toen een ban kreeg (volgens mij deed ze mee met een t.v. programma van Sonja Bakker?) nog terug is gekeerd? Is echt al 4 jaar geleden ofzo.

7. Logan

Logan Niet meer actief

Wat erg!! Dat is toch te gek voor woorden?

8. Logan

Logan Niet meer actief

Recht gezet dan ;)

9. @Debaky: heb ik jou gekend onder je oude nickname? Ik breek namelijk mijn hoofd maar ik weet het echt niet :p Voor hetzelfde geld was dat voor mijn tijd en ben ik nu voor niks aan het kraken en tandenknarsen :p

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    hihi....ik ook mijn bitchie

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    :d:d:d

12. Aloe

Aloe Niet meer actief

:D Daarnaast is dit het zwangerschapsforum en we weten allemaal wel wat er aan een zwangerschap vooraf gaat :cool:

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind er weinig verschil in zitten om eerlijk te zijn.
    Zoals er nu soms gereageerd wordt op topics, zo werd er 6 jaar terug ook al gereageerd door bepaalde groepjes.
    Dus wat dat betreft merk ik weinig verschil.

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Weet niet wie jij toen was hahaha :D Of ben je altijd Bolkje geweest?

Ik heb drie verschillende namen gehad, althans Debaky is mijn 3e

15. Ik ben altijd Bolkje geweest ja ;)

En ik ben hier sinds november 2012 actief ongeveer

16. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Volgens mij heb je op elk forum van die golven. De ene keer heb je allemaal hele leuke topics en de andere keer zeikt iedereen iedereen af.

Soms is het lekker om even een tijdje niet op het forum te kijken. Daarna lijken namelijk de zeikerds ineens afgenomen. Is dat niet zo, dan is het denk ik tijd om je account op te zeggen ;)

17. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Ik vind er ook niet zoveel verschil in zitten. Lees mee sinds 2008...

Vind het altijd zo grappig dat jullie mensen herkennen aan namen en schrijfstijl! Ik kan dat niet, op sommige na.

18. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik ben er ook al wat jaren, maar heb nu een idee wie je bent;)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ook niet! Ik zou ook echt niet weten wie, wie was of namen die mensen eerder gehad zouden kunnen hebben... :)

Over dat er geen sextopics geopend mogen worden ( of "vieze" woordjes gebruikt mogen worden ) ligt aan de "samenwerking" met google, die wil dat niet hebben. Wat ik op zich redelijk apart vind als je ziet wat je überhaupt allemaal kan googlen ;) Maar goed, daarom is het dus ook zo opletten geblazen met namen ed want dan komt dus gewoon je hele hebben en houden hier naar boven.

20. tuc

tuc Niet meer actief

Hmm gek ik ervaar dat juist anders. Vaak in het baby/dreumes of viedingsgedeelte..veel willen advies maar eigenlijk ook weer niet want ze zijn niet van plan om iets aan de situatie te veranderen. Voorbeeld: iemand opent een topic over baby van 8 maanden die alles gepureerd krijgt...geef de tip om te stoppen met pureren omdat het meer vult eb goed is voor de mondmotoriek. Iedereen erover heen dat pureren helemaal niet erg is en bla bla bla. Leg dan uit dat je er over een tijd misschien wel vanaf wil en dat het dan moeilijker af te leren is...paar maanden later het topic: help mijn dreumes wil geen stukjes!

Tja daar zakt mijn broek van af en vind het eigen schuld maar dat mag je niet zeggen. En dit gebeurt en niet 1 keer. Daarbij speur ik geen profielen af als een inspector gadget maar heb ik de nare tik om dit soort onzinnige dingen en namen te onthouden dus ik weet maanden later nog exact dat het dezelfde is die dat topic opende

Deel Deze Pagina