Ik mis het zo af en toe....

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hallo dames,

De meeste dames van jullie zullen een vriendin of meerdere vriendinnen hebben. Ik heb er geen 1. Vaak mis ik het niet, ben op mezelf. Maar heel af en toe mis ik het wel eens, gewoon om eens een vrouwen dingetje te delen... die je niet ff met je vriend deelt, omdat ie je dan toch niet snap. Omdat mannen van een andere planeet af komen hihi... Maar zo heel af en toe mis ik het wel.. Niet echt extreem hoor, gewoon een beetje.
    Via internet heb ik het ook al zo vaak geprobeerd om met een meid/vrouw contact te houden maar het lukt gewoon niet. Niet mijn types, niet wat ik zoek. Ze hebben vaak geen behoefte om dingen aan mij te vragen, tja... dan ben ik er ook gauw klaar mee.
    En aan de andere kant denk ik ook dan weer: hoe vaak lees/hoor je niet dat je dacht dat je een goeie vriendin had gevonden en dan opeens is het contact weg... Dan begin ik ook alweer te twijfelen. Wil ik wel al mijn levens verhaal kwijt aan iemand?!
    Ik heb een lieve vriend, een lieve mooi zoontje en ik kan gaan en staan waar ik wil! Heb ik wel behoefte aan een vriendin?!! Mijn antwoord is: Ja, af en toe we en Nee vaak niet. !!!

Wat ik hiermee wil? Weet ik niet eigenlijk hihi.. Misschien herkent iemand zich hierin?!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb het ook wel een beetje al heb ik wel vriendinnen. Nu zijn zij ook gewoon allemaal druk met hun gezin en spreken we vaak af zodat de kinderen kunnen spelen en wij kunnen kletsen en eten we met zn allen.

Nu zitten mn oudste 3 bijv op school en psz en ga ik even met een vriendin neuzen bij de action, zulke dingen zou ik ook niet willen missen. Alleen is ook maar alleen.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik heb ook geen vriendinnen . Vind het moeilijk om contacten goed te houden.denk al snel negatief over mezelf dat ik denk dat ze niet op mijn zitten te wachten. Wel heb ik 4 geweldige zussen en hebben daardoor toch altijd wel Een zus/vriendin om leuke dingen mee te doen . Avondjes uit of wat met de kinderen. Daardoor mis het het minder.
    Ik ben ook echt een eenling. Doe veel gewoon graag alleen. Ff vlug de stad in ipv uren slenteren, wat eten etc.
    Heb je broers/ zussen?

4. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik heb wel 1 goede vriendin waar ik regelmatig mee afspreek, maar dat is eigenlijk ook wel de enige. Heb wel een grote vriendengroep gehad, maar sinds ik een relatie en kind heb is dat verwaterd. Zij stonden ook heel anders in het leven.

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Heel herkenbaar....
    Ook ik ben al jaren op zoek naar leuke contacten, maar op de 1 of andere manier wil het maar niet lukken.
    Wat het probleem is weet ik eigenlijk niet.
    Ook al ben ik het in de loop der jaren steeds meer gewent om alleen te zijn, ik blijf het missen:(

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Heb ook een tijd vrijwel geen vrienden gehad. Nu heb ik sinds een paar jaar 1 hele goeie vriendin. Maar ben daar dus nog wel best onzeker over. Verder wel goeie contacten op werk, doen ook wel eens wat buiten werk met collega's. Maar is toch anders dan vrienden.

Ik heb ook wel veel behoefte aan tijd voor mezelf, kan een grote vriendengroep ook niet echt bijhouden. Wat meer zou leuk zijn, maar ach zo is het ook goed.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Hier ook eigenlijk geen vriendinnen meer. Ik deed eigenlijk altijd alles met mijn zusje, stappen, filmpje, winkelen, maar ze zit nu in Italië en gaat emigreren naar Kaapverdië.

Afgelopen jaren vond ik het helemaal prima, mijn kinderen waren zo klein en ik zat door een postnatale depressie niet goed in mijn vel. Nu ik mij weer wat beter voel en weer zin heb om dingen te ondernemen mis ik het wel.

Behoefte aan veel vrienden heb ik niet, ik ben heel graag alleen, maar 1 goede vriendin zou wel weer leuk zijn.

8. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik herken mezelf enorm in je verhaal!! Ik ben ook erg op mezelf en doe graag dingen samen met mijn man en zoontje maar de echte meidendingen mis dan toch soms ook wel eens!

Waar kom je vandaan als ik vragen mag?:)

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb wel een paar vriendinnen, maar die kun je op 1 hand tellen. Ik spreek ze wel geregeld, maar zie ze niet altijd. Krijg soms ook het gevoel dat zij andere vriendinnen leuker vinden dan mij, omdat zij meer dezelfde interesses hebben. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, kan ook aan mijn gevoel liggen. Ik ben gewoon heel onzeker.

10. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    vlakbij rotterdam.

11. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik herken het ook.
    Je woont te ver bij mij vandaan en ik heb geen rijbewijs. Anders had je best een bakkie kunnen doen ;)
    Misschien kom je hier nog leuke contacten tegen. Goede vrienden kun je nooit teveel hebben toch?

12. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Waarom maken we dan geen " vriendin gezocht" topic aan.... :D
    Misschien vindt je daardoor juist een gezellige vriendin!

Ik heb wel een goede vriendin die ook nog eens naast mij woont, maar ze leeft erg volgens regeltjes en zo zit ik dus niet in elkaar.
    Afspreken is dan soms wat lastig. ( nee wij gaan niet zomaar bij elkaar op visite helaas. )

Als ik een avondje weg zou willen dan zeg ik tegen mijn man : "schat? Is het goed dat ik een avondje voor mezelf heb?"
    En als dat dan kan is het helemaal goed!
    Zij kan dat op een of andere manier niet omdat ze zich snel schuldig voelt tegenover haar man als zij plezier heeft en hij niet.

Dus.... omgeving Rotterdam/Hoeksche waard.....

Een lieve vriendin aangeboden! :D

13. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Ik herken het ook. Ik mis het heel erg eigenlijk. Maar ik ben soms te verlegen en ik durf nooit een praatje aan te maken..
    Als ik sommige mensen ook zie hoe snel ze contact maken denk ik heh kon ik dat maar.. ;)

14. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik had wel wat vriendinnen, maar ben 10 jaar geleden verhuist naar de andere kant van NL. En toen zijn al die contacten verwatert.
    Ik heb momenteel wel wat kennissen en goede collega's, maar échte vriendinnen heb ik ook niet.
    En af en toe mis ik het ook wel eens ja. Maar daarentegen vind ik het ook heerlijk om lekker met mijn gezinnetje te zijn en leuke (of gewoon alledaagse) dingen te doen.
    Trouwens, ik kom ook uit omgeving Rotterdam.

15. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Herkenbaar! Mis het ook wel en ben onlangs verhuisd (ook omgeving Rotterdam).
    Maar ben het ook wel gewend om vrijwel alles alleen te doen. Maar soms denk je: nu zou ik wel eens even gezellig op stap willen of even op bezoek etc. Maar vaak komt het er dan toch ook weer niet van. Zoontje slaapt nog een gat in de dag, etc.

Misschien eens neuzen op Facebook bij een soort mama café?

16. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Hier ook weinig vriendinnen en meiden waar ik mee omga zijn nog niet bezig met huisje boompje beestje Woon ook vlak bij Rotterdam

17. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik herken het ook wel. Heb vriendinnen altijd slecht kunnen inschatten en ben daardoor veel gebruikt. Heb na een flinke ruzie op de middelbare school een paar jaar alleen mijn vriend gehad en dat voelde, vooral op die leeftijd, vaak best eenzaam. Maar aan de andere kant was en ben ik super introvert waardoor ik gewoon minder behoefte aan sociale contacten heb en heel goed alleen kan zijn. Soms moet ik mezelf er ook echt toe zetten om contact met iemand te zoeken en het onderhouden gaat ook niet zonder moeite. Soms vergeet ik (zonder slechte bedoelingen) om iets van mezelf te laten horen. Gelukkig weten vrienden dit nu wel van mij.
    Bovendien vind ik deze fase -moeder zijn- extra lastig om contacten te maken of onderhouden...

18. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Herkenbaar....vroeger had ik er niet zoveel moeite mee maar de laatste tijd steeds meer.Het is niet makkelijk om nieuwe contacten te maken als alleenstaande moeder vind ik,zl gaat nog niet naar een psz of opvang en als ik naar de speeltuin oid ga heb ik ook niet echt snel contact omdat de meeste moeders al met een vriendin zijn...:(

19. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Herkenbaar.

20. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Nog best veel meiden die het ook missen af en toe. of vaak..

Deel Deze Pagina