Ik mis het zo af en toe....

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    En als je dan contact heb met een meid is het een paar keer Hoi, en voor de rest niks. Dan heeft het voor mij ook geen nut, vraag dan wel eens hoe is het? Of andere vragen.

2. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Hier mis ik het ook best al een tijdje, moet er wel bij zeggen dat ik eerder het wel wou en ook geprobeerd heb, maar door prive dingen (wat later bleek) niet kon.
    Maar nu alles stabiel is, lijkt het mij ook erg fijn weer leuke meiden te ontmoeten!

3. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik heb ook een poos geen vriendinnen gehad. Ik miste het ook. Maar ik was wanhopig op zoek naar vriendschap en het lukte gewoon niet. Pas toen ik er vrede mee had dat ik geen vriendinnen had kwamen ze. Weliswaar oude vriendinnen waar ik lang geen contact mee heb gehad, maar toch kwamen ze. Heel gek was dat. Ik herken het wel hoor. Je kan immers niet alles met je vriend of man delen. Soms wil je gewoon eens iets met vrouwen delen. Mannen snappen niet alles haha.

4. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik herken het ook wel. Jammer dat er niet echt een vriendin gezocht plekje op het forum is.
    Ik kom btw uit omgeving Rotterdam, Dordrecht.
    Ik heb wel een paar vriendinnen maar zie ze niet zo vaak en heb eigenlijk wel behoefte aan meer vriendinnen.

5. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

#25 Sophiaatje, 1 sep 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2015
    Ik heb maar een goede vriendin maar ik ben verhuisd dus zien elkaar wel maar stukken minder het is niet zomaar meer even de stad in ofzo ..
    Heb ook indd vriendinnen gehad waar ik me tot voorkort nog in vergist heb en dat is behoorlijk rot een heeft het alleen over een jongen mag allemaal en ik haar steunen en hulp bieden en ze heeft hier vaak gelogeerd ken d'r al lang en laatste tijden gingen we veel met elkaar om en nu heeft ze dus een vriend en ze heeft nooit meer tijd.. Ik heb ook een gezin maar soms maak ik gewoon tijd vrij hartstikke leuk ook met de kinderen.. In mijn ogen hoeft er dan niets te veranderen dat je minder afspreek niet erg maar je kan toch weleens met ze allen wat doen nou bij "2 vriendinnen" meegemaakt en heb besloten niets meer te zeggen heb wel me gevoel geuit dat wel maar ja geen verandering daarom zeg ik ze niets meer ook nooit vragen hoe t met de kids of zwangerschap is en andersom doe ik dat wel en verjaardagen en hun komen dan niet hier .. Al kan dat voorkomen dat je een keer niet kan zo heb ik dat ook weleens bij hun maar dan kom ik een paar dagen eerder of later .. Ben gewoon te lief .. Verder had ik dat verhaal van jou wel getypt kunnen hebben :)!
    Heb dus een vriendin! En niemand in de buurt eigen schuld ben hier zelf komen wonen maar ach echte vriendinnen houden contact toch? Stiekem zou ik het wel leuk vinden iemand in de buurt
    Sorry voor heel mijn verhaal stiekem voelt dit wel even goed

6. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    In de buurt heb ik helaas geen vriendinnen sinds we een paar maanden geleden een paar uur rijden verderop zijn gaan wonen. Voel me vaak behoorlijk alleen maar hopelijk gaat dat snel beter.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ik herken het wel. Ik zou graag iemand hebben waarmee ik alles kan delen en die er écht voor 100% voor me is. Ik heb zoveel zgn vriendinnen gehad die uiteindelijk mij als laatste strohalm zagen. Daar ben ik nu klaar mee.
    Ik heb wat moeders via school leren kennen en zo af en toe spreek ik daarmee af. Maar bff's nee, dat zijn het zeker niet.
    Soms zou ik dat willen om bijv chickflciks zoals 50 shades of Magic Mike mee te kijken. Lekker zwijmelen en giechelen in de bios.
    Of gewoon meiden dingen doen, maar ik heb me er nu bij neer gelegd dat het niet zo is.
    Ik wil ook niet weer gekwetst worden. Het enige waar ik mee zit of wat zeer doet is als ik ooit ga trouwen is er niemand die een vrijgezellenfeest voor me zal organiseren:)
    Gelukkig heb ik mn vriend en ik heb veel contact met een leuke groep op twitter:)

8. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Had eerlijk gezegd verwacht dat er minder vrouwen/meiden geen vriendin/vriendinnen zouden hebben. Komt dus best veel voor.

9. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Hier ook geen vriendinnen.
    Op de basisschool 2 goede vriendinnen.
    Op de middelbare school met 1 contact verloren. Vanwege dat ik naar andere school ging en ''maar'' VMBO deed.
    De andere nog wel contact mee gehad, maar naar de middelbare is het echt verwaterd, ik moest altijd maar contact zoeken. En daar ben ik mee gestopt, toen dus helemaal geen contact meer.

En zo wel meer korte ''vriendschappen gehad, dat ik telkens contact moest leggen. Daar ben ik allemaal vrij snel mee gestopt.

10. Sophiaatje

Echt dit.. Bios uitjes etc Heerlijk! Soms is er ook een braderie gebeuren en de enige vriendin die ik heb laat ik niet heeeelemaal daarvoor hierheen komen.

Waar woon jij ergens ?

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik pb je wel even:)

12. Er is een club "vriendinnen gezocht" Helaas is dit niet zo actief, maar uiteraard is iedereen welkom om daar een oproepje te plaatsen... Er staan ook al wat oproepjes, maar er word dus weinig gereageerd.

Ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar vriendinnen. Vind het best lastig om een vriendschap goed te onderhouden ook met alles erop en eraan. :(

13. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Hier ook geen vriendinnen meer :(
    Na het overlijden van Siem geen vriendinnen meer over gehouden, zelfs m'n twee beste zijn afgehaakt. Collega's van destijds ook verwaterd.

Gelukkig is m'n man echt mijn maatje en kan ik goed met hem praten.

Vandaag was ik in het ziekenhuis omdat ik me slecht voelde, dit had ik bv ook graag met een vriendin willen delen.
    Gelukkig heb ik twee hele lieve forum app maatjes, waar ik m'n verhaal aan kwijt kon.

14. Sophiaatje

Ik zelf heb ook een keer iets geopend ook weinig .. Geen animo voor leek wel.. Of ik woon veel te ver van iedereen af 😋

15. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ok.... ik kan het niet laten : :D

VACATURE voor een lieve vriendin.

Ben jij de ideale vriendin die dag en nacht klaar staat, in goede en slechte tijden een schouder biedt? Tijd en zin heeft om gezellige uitjes met elkaar te ondernemen? Een lief maar eerlijk karakter heeft? Dan ben jij wellicht de geschikte kandidaat.

Functie omschrijving :
    - Houd van gezelligheid
    - Heeft een grote schouder om te troosten
    - Bioscoop, uiteten, en shoppen vindt je leuk om te doen. :p
    - Communicatief sterke vaardigheden ( vooral qua bellen en Whats - App. :D
    - Omgeving Rotterdam / Hoeksche waard.

Wat kun je van mij verwachten :
    - Gezelligheid
    - Humor
    - Gezellige uitjes
    - En als het klikt.... de beste vriendin van Nederland. :D

16. Talvi