Ik mis het zo af en toe....

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hebben jullie ook dat als je bijv van die winacties ziet waarin je een vriendin kan taggen dat je het jammer vind dat ze jou niet taggen?
    Of dat je bijv dat wel ziet bij mensen uit je lijst, dat ze iemand taggen, maar jou dan niet:(
    Of van die dingen van tag je vriendin als jullie dit ook doen/vinden/weten etc en niemand jou tagged..

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ook ik herken mezelf in het bericht van ts.
    Soms heb ik het idee dat ik een beetje alleen ben.
    Ik heb wel wat vriendinnen en te gekke schoonzussen maar zij hebben het vaak druk.
    Ik zou ook wel wat vriendinnen erbij willen, vroeger was dat allemaal heel anders.
    ik woon sinds kort in Hoogvliet.
    Ik ben 35, sinds 2 dagen getrouwd en heb een dochter van bijna 21 maanden. Ik vind haken erg leuk en word ook erg blij van muziek maken, zingen en drummen.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Gefeliciteerd met je huwelijk!

4. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Jammer dat jullie zo ver weg wonen....ik woon zelf in Voorburg maar ik heb nog geen oproepjes gezien op het forum van meiden hier in buurt...:(
    Dreamz3 , nog gefeliciteerd!

5. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.907
    387
    83
    Jeetje geen vriendinnen, zou ik wel lastig vinden! Ik heb wel vriendinnen, zon 4 'goeie'. Maar we zien elkaar weinig en we zijn niet de types die uren kunnen giebelen of chillen. Tegenwoordig is het een kopje thee met de kids, ook leuk, maar soms mis ik wel wat intenser contact. Maarja, ik ben vrij introvert, dus ik vind dat lastig

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Bedankt :D

7. Myositris

Myositris Lid

31 jan 2015
    96
    0
    0
    Overijssel
    Heel herkenbaar :) en om het dan ook maar concreet te maken.. zijn er toevallig nog mensen uit de omgeving Zwolle/Steenwijk/Meppel/Heerenveen 😁 ?

8. Babbs

Babbs Niet meer actief

Herkenbaar...helaas...ik zou graag een leuk contact hebben met iemand uit de buurt van Hellevoetsluis. Ben 36 jaar en twee kinderen. Zoek een gezellig maatje!

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik woon in Hoogvliet, is dat wat?

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Laat ik dan de stoute schoenen aantrekken :) Dit ben ik in 1 paragraaf: Ik ben 38 en woon in Zoetermeer met 1 zoon en mijn vriend. Ik hou niet zo van uitgaan, maar wel van lekker uit eten, naar de bios, winkelen, museum, theater (al doe ik die laatste dingen niet zo veel momenteel). Ben redelijk eigenwijs en een tikkie nerderig (hou van superhelden films en scifi/fantasy boeken/series/films), maar ben ook erg geinteresseerd in het boeddhisme en mindfulness.

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik woon in wateringen, je mag me pb sturen

12. Babbs

Babbs Niet meer actief

Ja, wie weet? Kennismaken via pb?:)

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik heb wel aardig wat vriendinnen maar allemaal zonder kinderen. En dat gaat prima maar ik mis het voor zowel mezelf als voor de kids om eens leuk af te spreken zodat zij met andere kinderen kunnen spelen.

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Lijkt me gezellig, komt er aan 😀

15. McDsee

McDsee Niet meer actief

Heel herkenbaar.

Momenteel voel ik me ontzettend alleen. Ben thuismoeder en mijn beste maatje (mijn man) heeft een hoop gezeur en veel overwerk de laatste tijd. Ik ben hierdoor ontzettend gespannen en eenzaam.
    Ben erg onzeker. Vroeger wel wat vriendinnen gehad maar mijn beste vriendin kon het nooit laten te zeggen dat ik haar beste vriendin was maar dat ze ook nog een hartsvriendin had, dat botste enorm. Ook heb ik meerdere keren gehad dat ik 2 vriendinnen had en zodra ik ze aan elkaar voorstelden ze er samen vandoor gingen. Op mn oude werk voelde ik me nooit tussen de collega's passen. En de enige vriendin die ik nu heb is via whatsapp alleen passen we niet echt goed bij elkaar. Heb erg veel moeite met haar politieke uitlatingen op facebook ed.
    Een vriendin hebben zou zo fijn zijn. Iemand naast je partner kunnen hebben waarmee je echt alles kunt delen. Er voor elkaar kunnen zijn voor afleiding, verdriet en vreugde.

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Zoiets meen ik mij ook te herinneren dus dat zal het niet makkelijker maken om in contact te komen met leuke meiden. 😌 Ga er idd wat vaker op uit en zoek wat leuke hobby's, vrijwilligerswerk, team sport, verenigingen enz.

Ik vind het oprecht sneu voor je, ik kan mij een leven zonder mijn beste vriendinnen niet voorstellen. Ik houd zielsveel van mijn man en kinderen natuurlijk, maar de band met hen is toch ook wel heel bijzonder en dat gun ik iedereen. 😊

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nawhh! Wij hebben elkaar niet meer op facebook volgens mij he? Als je me toevoegt dan ga ik jou voortaan ook taggen als ik leuke dingen voorbij zie komen 😁

18. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wat rot dat je je zo alleen voelt.. En dat die vriendinnen er met elkaar van door gingen 😔 Waar woon je?

19. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Mochten er nog meer uit de omgeving van Nijmegen zijn stuur me even een privéberichtje dan voeg ik je toe aan de club Mama's omgeving Nijmegen. Binnenkort spreken we weer af.

20. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ik was vroeger ook altijd op mezelf. Toen ik mijn oudste kreeg ook. Toen mijn tweede bijna een jaar was zijn we verhuisd. Ze zeggen vaak dat je op het schoolplein wel mensen leert kennen. Klopt ook zeker maar afspreken was voor mij een stap te ver, dat durfde ik niet.
    Op internet zitten zoeken en ik kwam op de mama's club uit in mijn woonplaats. Een keer naar een speelochtend geweest en dat was zo gezellig dat ik er vaker ben geweest.
    Nu heb ik er een hele groep vriendinnen aan over gehouden. We spreken vaak af, gaan naar de bios, cafe en zelfs naar een discotheek! Dus ik zou zeggen, kijk of er zoiets in je woonplaats is.

Deel Deze Pagina