Ik mis het zwanger zijn!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Eylem, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    dat komt waarschijnlijk door het feit dat ik onverwacht zwanger ben geraakt (door de pil heen). dus voor dat ik erachter kwam, was ik eigenlijk nog niet over kinderen aan het nadenken, daarom mis ik af en toe mijn leventje voor mijn zwangerschap, omdat het zo plots veranderd is.
    maar nogmaals. Ik zou het nu voor geen goud willen missen, ben zo verliefd op mijn manneke ;)

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik mis het onwijs .. en hoop het in de toekomst opnieuw mee te mogen maken!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heeeeel herkenbaar, ik mis het ook! en als mn vriend zou zeggen we gaan er weer voor, hoef ik daar geen moment over na te denken...

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ga morgen naar de dietiste voor mijn koemelkvrije dieet en die zit in 'mijn' verloskundigenpraktijk....ben helemaal blij dat ik daar weer eens naartoe mag :D (ok dit slaat écht nergens op, maar toch is het zo! haha)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, dat had ik vorige week. Toen zag ik op maandag 1 van de verloskundige van de praktijk en op donderdag een andere. Ik heb niet eens met ze gepraat, want daarvoor waren we te ver van elkaar vandaan, maar toen ik ze zag dacht ik echt "JEUJ!!!!!". Sloeg ook echt helemaal nergens op ;).

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.273
    7.318
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik mis het zwanger zijn eigenlijk niet, nu viel het zwanger zijn van Lisa ook wel een beetje tegen. Alles ging gelukkig prima hoor, maar na de zwangerschap van Eva verheugde ik me er zo weer op om zwanger te zijn, maar ik heb Lisa haast niet gevoeld. Echt jammer, maar goed, van Eva heb ik toen wel heel erg genoten en van Lisa ook wel, maar het was heel anders.

Ik heb wel dat ik blij word als ik de verloskundigenpraktijk zie :). En al helemaal als ik de verloskundige zie die beide bevallingen heeft gedaan. Wel bijzonder, de bevalling van Eva heeft ze gedaan met haar schoondochter (was toen stagiaire), die sinds kort ook een dochter heeft. En bij de bevalling van Lisa voelde ze het ook weer heel goed aan allemaal, ik word gewoon al blij als ik aan haar denk :). Ik was ook erg blij om haar te zien en met haar te kunnen praten toen het open dag was in het ziekenhuis en Lisa daar lag.

Ik zou heel graag nog een keer zwanger willen zijn, maar we vinden 2 kindjes waarschijnlijk wel genoeg. Mijn vriend vindt het nu in ieder geval wel genoeg en ik zou misschien nog wel een kindje willen, maar durf het niet aan, ik voel me erg gezegend met 2 gezonde kindjes.

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Denk dat ik 1 van de weinigen ben die het niet mist.
    Ik vind het heerlijk dat ze eruit is, en ik van die dikke buik af ben:D

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Er zijn momenten dat ik mijn zwangere buik enorm mis. En dan hoop ik zo dat ik snel weer zwanger mag worden.:D
    Zwanger zijn is ook zoooo bijzonder. En dat van die verloskundigen herken ik ook. Toen de VK voor het laatst langs was geweest in de kraamweek heb ik ook wel wat tranen gelaten.

Er zijn ook momenten dat ik blij ben dat ik die buik niet meer heb. Ik kan nu weer lekker gaan sporten en met de hond rennen etc. Dat kon ik de laatste twee maanden van de zwangerschap echt niet meer

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    me tooooooo en vooral nu ze 11 maanden is en bijna een wordt ik veel terug denk aan vorig jaar met mn dikke buik ik vondt het echt heerlijk!!!vondt het zo fijn zelf de bevalling (wat natuurlijk eigenlijk helemaal niet fijn is met rugweeen en weeenstormen en inscheuren haha)denk ik nog vol lof aan terug....
    mijn mannetje wou het er altijd bij 1 houden....maar die begint er ook al anders over te denken....ik zou er het liefste nu alweer voor gaan(zegt mijn gevoel)MAAR mijn verstand zegt wacht nou even totdat jade iets ouder en zelfstandiger is...dus even geduld nog en dan hoop ik dat ik weer snel met een dikke buik mag pronken!!haha

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    pffff,ben blij dit te lezen,dacht dat ik de enige gek was die haar buik mist,en vooral het zwanger zijn.
    heb het de laatste weken best zwaar gehad in de zwangerschap,erg heet buiten,en heb tot week 42 doorgelopen met 35 graden.......de bevalling ging ook niet goed,sietste heeft een paar dagen in de couveuse gelegen,dus miste hem bij me.

maar oh,wat mis ik mijn buikje soms,boven ligt een heerlijk kleine ventje,en toch hoop ik ooit nog een keer zwanger te mogen zijn.
    we wilden het bij 1 kindje houden gezien de leeftijd,maar 2 vriendinnen zijn nu zwanger,en ik ben best jaloers:):):)....

11. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ook last van...vooral omdat ik de zwangerschap niet volledig heb uitgedragen...met 8 maanden moest de baby eruit ivm dreigende zwangerschapsvergiftiging en ik was nog helemaal niet klaar! begon net te genieten (ik woon in Griekenland en daar is het al vroeg warm!) van zee en zwemmen met de kleine in m'n buik...had nog een paar weekjes willen genieten (nog 5 zo'n beetje)...toen hij eruit was (was wel veiliger voor mij) moest hij in de couveuse en konden we nog niet echt genieten van hem...na 10 dagen kwam hij thuis en alles gaat goed nu. maar nu na een maand voelt 't ook nog steeds alsof ik een schopje voel in m'n buik (terwijl die buik echt bijna weer plat is hahaha!) alsof hij er nog zit. heb ik in het begin echt veel last van gehad. maar alles ging zo plotseling...moet er nog even aan wennen maar de kleine ligt ter compensatie veel op m'n buik tijdens het BV geven...vindt 'ie het lekkerst! haha!hij mist het misschien ook?

12. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    zo te zien ben je helemaal niet zo vreemd!:D Denk als je eenmaal zwanger geweest bent en het allemaal voorspoedig verlopen is dat je je geen mooier gevoel kunt voorstellen.
    Ik mis het zwanger zijn ook nog elke dag hoor! Al moet ik er niet aan denken om weer te moeten bevallen en nog zo'n druktemaker te krijgen...
    M'n schoonzusje is nu net zwanger en ben zoooo jaloers! Gewoon omdat zij wel zwanger is en ik niet, erg hé?:)

Deel Deze Pagina