Ik ging vandaag helemaal vrolijk naar het ziekenhuis voor de 12 weken echo had ook echt niet het idee dat er iets zou zijn omdat ik me ontzettend zwanger voel. De verloskundige maakte een inwendige echo en zei:"kijk zie je dat is het hartje dat klopt". Ze ging verder kijken en het duurde en duurde en ze zei ik zag toch net hartactie, kan het niet meer vinden ik ga toch even de gynaecoloog oppiepen. Dus de gynaecoloog heeft gekeken en zag geen hartactie en de baby is met 9 weken en 5 dagen overleden. Ik moet nu wachten op een spontane miskraam en anders krijg ik volgende week dinsdag 4 pillen. Het is zo onwerkelijk.................................
Dit is zeker onwerkelijk,zeker als je je nog zo zwanger voelt,jeetje meis wat erg voor je! Ik wil je veel sterkte wensen meis! Liefs en een knuff... -x-
Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd... en vooral heel veel liefde!
jee meid dat zal schrikken zijn geweest zeg ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke digiknuffel geven
Dank jullie wel allemaal dat jullie zo meeleven. Het verdriet is nu zo groot kan echt alleen maar huilen.
hey meissie woorden schieten tekort. ik leef met je mee en heel veel succes en laat het eruit komen al shet moet ga het niet opproppen. sterkte met het verlies en hoop voor je dat het zelf begint. dikke x
Ik vind het heel erg voor je en leef dan ook heel erg met je mee. Ik kan me niet voorstellen hoe het zou voelen, maar zoiets lijkt me verschrikkelijk. Neem de tijd en rust om het te verwerken. Sterkte! Hoe is het inmiddels met je?
ik herken je verhaal we hebben het zelfde mee gemaakt dan dan op 25 augustus. We moesten ook na de dokter en voelde me ook zo zwanger als wat ook een echo gehad met 8 weken dus dacht komt allemaal wel goed we gaan vanavond een fototje maken van onze 2de kleine! Maar onze droom viel ik duigen het duurde erg lang voordat de verloskundige iets zei dus ik zei daarom kijk daar het hartje en toen zei ze nee sorry ik zie niks moet even inwendig maar ze had weinig hoop! Leek net of we een koude douche kregen zoveel vragen, zo verdrietig! de volgende dag zijn we gecuriteerd onze kleine was ook gestopt met 9 weken en 5 dagen! Nu weer een onzekere tijd, en snap er echt helemaal niks meer van! Dus weet precies wat je voelt!
veel sterkte en steun toegewenst ik heb vorig jaar ook dit te horen gekregen met 11 wk zwangerschap. het hartje van mijn ukkie was met 10wk en 5 dg gestopt en had dit totaal niet verwacht toen. ook had ik al een goede echo met 9 wk gehad en ja dan denk je toch dat het goed zit. gewoon lekker uithuilen meid dat heb je nodig. het heeft bij mijn een tijdje geduurt voor ik besefde dat er geen kindje ging komen en op de gekste momenten barste ik in tranen uit. veel liefs sandra