Ik was pas 17 toen ik devon kreeg, en onder de 18 word jeugdzorg erbij gehaald. Maar die kwam 1dag voordat ik 18 was, toen zeide ze tegen mij, zodra jullie een eigen woning hebben. Mag hij bij jullie komen wonen, staat ook op papier, maar nu ontkennen ze dat glashard
Ik wil niet zeuren hoor, maar als het gewoon op papier staat, dan hebben ze toch geen poot om op te staan? Ik neem aan dat jullie een eigen woning hebben dan? mag je hem wel zien nu trouwens?
Dan gaan ze zeggen, dat wij het 'hebben nagemaakt' Zien ook niet, houden mijn ouders zelf tegen, en tegen jeugdzorg zeggen ze dan, dat ik nooit kom. We wonen nu al een halfjaar samen in een eigen huis, en ik had gevragen of ze een keer langs kwamen met devon, maar dan zeggen ze, Devon mag niet mee want dat beinvloed zijn omgeving, terwijl hij overal naar toe mag, maar niet hier opbezoek
vervelende situatie zeg! Toch zou ik het er niet "zomaar" bij laten zitten dan hoor! Dit kunnen ze heus niet "zomaar" maken. Hij woont bij je ouders nu dan? Lastige situatie zeg!
We zijn ook bezig met een advocaat die bekend is met jeugdzorg. Maar wat wij ook tegen ze zeggen, het gaat het ene oor in andere uit. Het doet gewoon zoveel pijn, dat mijn ouders mij niet in het leven laten van mijn zoontje. En dan ook nog liegen tegen jeugdzorg en ons.
Dus als ik het goed begrijp zorgen je ouders nu voor Devon? Heel veel sterkte met het verlies van jullie Sylvana... Je hebt inderdaad al meer meegemaakt dan de gemiddelde mens in zijn hele leven.. Vind het echt erg voor jullie!