Kippenvel en rillingen over mn lijf toen ik je berichtje las. Hoe vreselijk moeten deze dagen voor je zijn om er zo met je neus op gedrukt te moeten worden. Heel veel sterkte voor jou, je familie en alle nabestaanden.
Wat ontzettend mooi geschreven. De emotie spat er af. Het spijt me dat jullie dit verdriet is aangedaan, samen met zoveel anderen. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte! Dikke knuffel.
Sterkte! Het eerste jaar zonder ze zit er alweer op! Het is super snel gegaan maar ik mis ze nog alsof het gister was! Ik denk elke keer vandaag, vorig jaar om deze tijd leefde ze nog😥
Sterkte meis! Een oud klasgenootje van mij waar ik veel mee omging zat ook met haar vriend in dat vliegtuig (hij is de gene geweest die die beruchte foto op FB heeft geplaatst met onderschrift "als het vliegtuig vermist wordt, zo ziet het eruit") Nog steeds onwerkelijk, ook na een jaar nog.
Oh wat erg om te lezen. Je bent een dierbare verloren aan deze tragische ramp? Heb er geen woorden voor
De ramp die Nederland verenigde... Wat een mooi berichtje heb je geschreven, ik krijg er tranen van in m'n ogen.. Heel veel sterkte, er zullen nu wel weer veel emoties van toen boven komen. Je ontkomt er niet aan deze dagen. X