Ik merk steeds vaker dat ik bepaalde dingen echt alleen van een bepaald merk wil hebben. Ook al denk ik dan "ach het is maar douchegel (bijvoorbeeld)" dan betrap ik mijzelf erop dat ik 2 keer een huismerk koop, om vervolgens toch weer dove in te slaan. Hetzelfde geldt voor wasmiddel; af en roe Lidl, maar dan roch weer dash of persil. Naarmate ik "ouder" wordt, komen er steeds meer producten op het lijstje bij die ik echt van een bepaald merk wil hebben en anders niet tevreden ben Hebben meer meiden dit? En ja, huismerk bespaart in de portemonnee, maar ik koop de melkproducten altijd in de aanbieding, bonus, big bazaar, action, op=op etc, dus heel veel meer ben ik echt niet kwijt.
Nee helemaal niet merkvast. Mijn man wel met bepaalde dingen. Ik vind soms het goedkoopste 'merk' nog te duur en probeer zolang mogelijk met sommige dingen te doen.
Dat heb ik dus ook en dan haal ik nog voor de fles leeg is, alsnog mijn merkje in huis Nog meer geldverspilling....
Nu ik er over nadenk, ja best wel. We komen met bepaalde dingen toch terug op een bepaald merk. Moet eerlijk zeggen: veel dingen vind ik gewoon lekkerder of beter van een duurder merk.
Ja best wel. Niet in alles, maar van veel producten weet ik gewoon dat het een stuk lekkerder is van het duurdere merk. Ik heb dit eigenlijk alleen met eten, niet met verzorgingsproducten. Met kleding ben ik ook weer redelijk merkvast. Af en toe koop ik toch weer iets van een goedkoop merk en merk ik al snel het verschil en waarom ik liever voor een duurder merk ga.
Vrijwel alles moet ik van een bepaald (huis)merk hebben. Smeerworst eet ik echt alleen maar van de Lidl, macaroni moet juist van AH Basic zijn en boter eet ik alleen van Becel Ik kan me eigenlijk niets bedenken wat ik 'gewoon' koop, zonder te bedenken waar het vandaan komt. Wat erg eigenlijk *Edit* Oh, verkeerd begrepen Als huismerken niet meetellen, ben ik echt totaal niet van de merken. Alleen bij boter dus En chocolademousse!
Nee, totaal niet. Het enige dat ik altijd van hetzelfde merk koop is de peutertandpasta van Elmex, omdat dat de enige is met gewoon een mintsmaakje. Verder kan ik niks bedenken, hou juist van afwisseling.
Ja, maar met een paar specifieke producten. Voor de rest koop ik bio/diervriendelijk of, als die keuze er niet is, huismerk. Wat ik echt van een bepaald merk moet hebben: Hela Curry Dubro afwasmiddel Latta halvarine Zendium tandpasta Roosvicee Dat was het wel.
Alleen de zwarte wodka😂 maar goed dat heb je ook maar van 1 merk Ik ben meer van de non merk. Alles van het 'echte' merk smaakt altijd minder lekker/ is slechter voor mij😅. Ook best erg😁
Ik niet, maar mijn vriend wel. Dus hebben we een specifieke mayo, een vast merk wc-papier, altijd coolbest, de mais van Bonduelle, etc. etc. Ik weet nog dat toen we net samenwoonden ik weer eens het wc-papier uit de reclame kocht en mijn vriend in ene opmerkte dat dat ons merk wc-papier helemaal niet was. Toen bleken we een vast merk wc-papier te hebben . Maar de meeste houdbare dingen koop ik flink in als ze in de aanbieding zijn, dus qua extra kosten valt het wel mee.
Ja behoorlijk, maar het hoeft niet perse een duurder merk te zijn. Sommige producten vind ik bij de Lidl bijv veel lekkerder dan de A merken.
Nou valt mee eigenlijk: - Nutella - Pindakaas moet extra smeuiig van alvé zijn - Deo moet van dove zijn
Ik heb het alleen met Shampoo de L'oreal van de kapper ( ik ben verschrikkelijk allergisch voor andere shampoo en krijg enorme jeuk ) Wasmiddel alleen robijn of ariel Tanpasta alleen sensodyne. Verder gebruik ik geen merk dingen.
niet met veel. wel alleen pepsi cola, fanta sinas en lipton ijsthee ( man drinkt dat vooral) remia mayonaise en heinz ketchup. dreft afwasmiddel
Ja nu ik erover nadenk; Wc papier - page Wasmiddel - robijn Vaatwastabletten - finish Pindakaas - calve Shampoo voor vriend - nivea Mayo - remia Tandenpasta - elmex voor vriend, paradontax voor mij Ketchup - heinz En vast nog veel meer
Ik las dit topic even nog eens en ging toen mijn eigen lijstje af Tandpasta van Oral B Shampoo van nivea of L'Oréal Douchegel van dove Saté kroketten van dobbemamn Frikandellen van mora Wasmiddel van dash, persil of robijn Mayo van Remia of oliehoorn Kruiden, taco's en nacho's altijd van Tex Mex Altijd Bambix en nutrilon voor de jongste Daar staat wel tegenover dat ik veel andere producten altijd bij Lidl koop en de a-merken vaak in de aanbieding (wasmiddel etc)
Ja! Alleen is mijn man helaas zo'n zeur want wat is er mis met de Lidl? Ik wil persee luxe aldus mijn man. Heb hem laatst ook verteld dat ik niet verplicht ben om alles van de Lidl lekker of goed te vinden. Er zijn ook dingen waarvan merk mij niks uitmaakt hoor, maar bepaalde dingen moeten gewoon een bepaald merk zijn. Oh en de A-merken zijn toch vaak in de aanbieding en koop vaak als het 1+1 gratis is. Dan sla ik in zodat ik genoeg heb tot er een keer een volgende goede aanbieding komt.