Ik mis me broertje heel erg....

Discussie in 'De lounge' gestart door JeSiE, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hallo Allemaal,

Mijn broertje is 6 jaar geleden overleden door een ongeluk hij was pas 10 jaar oud.
    Nu mis ik hem natuurlijk altijd al maar nu ik zwanger ben vind ik het zo erg dat hij er niet bij is, hij zou het prachtig gevonden hebben ook vind ik het heel erg dat de kleine nooit zijn oom zal kennen.
    Ik wil wel graag later vertellen over zijn of haar oom.
    Hebben jullie misschien ook zoiets meegemaakt

Liefs van Jessie

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat je in deze situatie altijd degene heel erg mist die er niet meer zijn.

Ik heb dat met mijn vader hij is ook 6 jaar geleden plotseling overleden en ik mis hem ook met van alles! Hij heeft mijn bruiloft niet meegemaakt en nu ook de geboorte van mijn zoon niet.

Idd als hij later groot genoeg is vertellen wie zijn oom was en wat voor persoon. Ga ik ook bij mijn zoontje doen hij krijgt toch een opa ook al heeft hij hem nooit gekend.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi, sterkte ermee meid, ook erg voor je ouders zeg!
    Mijn vader overleed, toen ik net zwanger was, hij heeft het nooit geweten, denk er nog elke dag aan!

4. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wat afschuwelijk voor jullie zeg...Heel veel sterkte!

Zorgt er wel voor dat ik er weer even bij stilsta hoe goed ik het heb...

5. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Bedankt voor jullie reactie jullie ook nog veel sterkte

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Dat lijkt me ook erg moeilijk in deze tijd.

Sterkte

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik heb dat met mijn tweelingbroer is 1,5 week na de geboorte overleden heb er dus geen herrinnering aan maar tijdens de zwangerschap van mijn dochter dacht ik er al heel vaak aan,we hebben toen besloten dat als we een zoontje krijgen we hem naar mijn tweelingbroer zouden vernoemen en dat hebben we ook gedaan.Mijn zoontje heet Vince Antonius.

Ik wens je veel sterkte toe ik weet hoe moeilijk dit kan zijn.

Liefs Claudia

8. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    Wij zijn dan (nog) niet zwanger, maar bijna 8 jaar geleden is het broertje van mijn man overleden aan acute leukemie. Hij is 15 jaar geworden. Wij hadden toen net 8 maanden verkering of zo, dus ja, dat is soms wel hard (tijdens ons trouwen werd hij natuurlijk ook nog even genoemd, nou daar werden wel wat traantjes weggepinkt!). Ik ga er een beetje vanuit dat we - mocht het zo ver zijn - ons kindje wel gaan vernoemen (mochten we een zoon krijgen)

9. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    o nee, het is al 9 jaar geleden...wat gaat de tijd toch snel!

10. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Wat verschrikkelijk zeg voor je en je ouders. Gelukkig heb ik ze nog allemaal, alleen me moeder is 2 jaar geleden overleden 6 dagen voor kerst, en dat blijft altijd moeilijk. Ik wil je veel sterkte wensen voor deze tijd. Ik weet zeker dat hun zieltjes altijd in onze buurt zullen zijn.
    Liefs Jolie

11. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Lieve JeSie dat kan ik me heel goed voorstellen. Juist met zulke momenten als trouwen, kinderen krijgen, mis je je overleden familieleden het meest.

De ouders van mijn man leven niet meer.... ik heb ze ook nooit gekend en toch mis ik ze... gek he dat je mensen kunt missen die je nooit gekend hebt... Zeker toen we gingen trouwen en nu we een kindje krijgen vind ik het zo erg, zeker voor hem natuurlijk!

12. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Bedankt voor jullie lieve reacties, ik heb er ook aan gedacht hoor om het kindje als het een jongetje word na mijn broertje te vernoemen de tweede naam dan Michael zal het dan zijn, mijn vriend heb ik nog niet vertelt dat ik dat graag wil, hij zelf heeft mijn broertje niet gekend.

Voor jullie allemaal ook heel veel sterkte ook de dagen met kerst blijf ik zelf moeilijk vinden.

Liefs Jessie

13. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    lieve jessie,

ik ben nog niet zwanger maar begrijp wel hoe je je voelt.
    ik ben in feb mijn broer 2 jaar kwijt en ik heb het ook erg moeilijk ermee .
    zou in juni trouwen maar door omstandigheden hebben we het uitgesteld en ook toen had ik het er erg moeilijk mee dat hij er niet bij kon zijn.
    meid wens je sterkte ermee en het blijft moeilijk hoe lang het ook geleden is.

liefs mopsje

14. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    sterkte meid. in 1997 heb ik ene broertje gahd voor 2 dagen en op de da dat hij overleden is is ene paar jaar later me eigen zoon geboren dat is ook wel heel erg speciaal moet ik zeggen. mijn man zei ook van wil je die naam aan hem geven maar dat kon ik niet. omdat me moeder altijd zegt dat ze nog ene zoon heeft dus vandaar maar ja de dag maakt het al weer goed

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Och Jesie..
    Ik kan me dat zo goed voorstellen.

Veel sterkte nu extra.. T blijven vreselijke gebeurtenissen.

*knuf*

16. Niet meer actief

Lieve Jesie,

Aller eerst wil ik je je zeggen hoe erg ik dit vind voor jou en voor je ouders. Ook al is het een paar jaar geleden de pijn en het gemis is er. Het is heel begrijpelijk hoe jij je voelt.

Ik zelf heb 7 jaar gelden in een half jaar tijd mijn moeder en schoonvader verloren beide waren de belangrijkste mensen in mijn leven. Iedere keer als er wat belangerijks is wordt het gemis erger. Ik heb het 2 jaar geleden met mijn trowen gehad en nu dat ik zanger ben.

Altijd is dat gemis er maar met dit soort gebeurtenissen is het toch erger.

Veel sterkte!

Liefs Nathasja

17. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden bedankt allemaal voor jullie reactie, zo zie je maar weer dat je best samen veel kunt delen.
    En idd het maakt niet uit hoelang(kort) het geleden is het blijft altijd moeilijk op/met bijzondere dagen maar ik geloof er wel in dat als de beeb straks geboren gaat worden mijn broertje ervanaf boven bij zal zijn.
    Voor jullie allemaal ook veel sterkte

Liefs Jessie

18. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    hallo jesie
    vind het erg voor je en weet ook best wel een beetje hoe je, je voeld,hier is het bijna twaalf jaar geleden dat mijn broertje overleed,nu ik mij jongere zusjes heb gevraagd of ze peettante willen worden, mis ik hem nog meer,want dan had hij misschien wel soort van suiker oompje kunnen zijn,het gemis blijft,
    liefs mariska

19. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    @ Mariska zo denk ik er idd ook over ik weet zeker dat mijn broertje helemaal gek met de kleine zou zijn hij is nu 16 jaar dus lekker jong oom eigenlijk en lekker stoer en trots doen tegenover zijn vrienden soms kan ik uren lang denken aan hoe het zal zijn als hij er gewoon nog bij was, dat zullen jullie ook allemaal ongetwijfeld hebben, ik heb ook heel erg veel moeite met het feit dat we eigenlijk nooit afscheid hebben kunnen nemen niet dat dat het makkelijker zou maken maar dan wist je wel dat er iets ging gebeuren nu was het zo plotseling patsboem weg

Liefs Jessie

20. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    sh*t voor je meis ...ik weet precies wat je voelt

mijn moeder is 8 jaar geleden overleden , ze kent helaas mijn nieuwe partner niet en nu ik zwanger ben is dat gemis nog eens zo groot naar haar toe ..vergeten doe je nooit ..

Deel Deze Pagina