Hi... ik heb gisteren gemerkt dat ondanks dat mijn kleintjes in de maxi cosi zitten met zonnescherm dat regelmatig het zonnetje in hun gezichtje schijnt, naast goed insmeren met sunblock factor 50, wil ik graag een zonnehoedje of petje kopen voor mijn twins. Nu is het zo dat ze nu net na kleding maat 56 gaan. Waar hebben jullie leuke petjes hoedjes of zonnedingen voor op het bolletje gekocht? En was dat er ook in kleine maten? Ik zag een leuke pet voor mijn zoon bij z8 op de website zij geven aan dat maat S kan tot 1 / 1,5 jaar, maarja kan dat dan ook al voor maat 56? Misschien hebben jullie leuk voorbeelden.. Ik heb overigens naast een jongentje ook een meisje dus voor beide zijn voorbeelden zeer welkom!
Ik heb een petje gekocht van de Prenatal en dat ging op cm's hoofdomtrek. Weet je dat toevallig van je kindjes? Volgens mij begonnen deze petjes vanaf 40 cm, dus dat zal nog te groot zijn, maar ze zijn er vast!
De babypetjes van z8 zijn schattig en vallen niet heel groot, maar zou het wel eerst even proberen, want ze zijn niet verstelbaar. Prenatal heeft idd ook leuke!