ik mis mijn kleine schatje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miss hart, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yes hij mag morgen weer naar huis kan niet wachten

2. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Goed nieuws! Snel gaan slapen dan kan je hem snel gaan halen :)

Groetjes !

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nog 1 nachtje en dan is deze rotweek voorbij!

4. 78tammy78

78tammy78 Nieuw lid

19 okt 2007
    3
    0
    0
    het valt niet mee als je kind in het ziekhuis legt helaas weet ik het maar al te goed

mijn dochter is in het ziekhuis geboren omdat zijn een hartafwijking heeft ze heeft zoon 2 mnd er gelegen en nu weer
    het is nu al een week weer ze is net een mnd thuis geweest
    ik probeer ook aflijding te zoeken en ook er op te vertrouwen dat ze goed voor haar zorgen als wij er niet zijn

ik heb er en hoop van geleert om er een beetje mee omte gaan
    maar blijft meoielijk hoor

sterkt in deze tijd en probeer postief te zijn

5. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Hoi Miss Hart,
    Ik lees je bericht nu pas en baal eigenlijk dat ik je geen sterkte heb kunnen wensen. Wat was er pricies met jouw kindje aan de hand?
    Ik kan me goed voorstellen wat je hebt mee gemaakt. Allebei mijn kinderen hebben al op zeer jonge leeftijd (de één met een week, de ander met 6 weken) in het ziekenhuis gelegen met vage klachten. Mijn dochter bleek een hartafwijking te hebben en mijn zoon had één of ander bacterie. Gelukkig zijn ze allebei thuis, dat is toch de plek waar ze horen te zijn!

Geniet van het feit dat jouw kereltje thuis is!

6. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Ik wil je ook veel sterkte wensen.

Knuf,
    Hillegonda

7. sim

sim Niet meer actief

wat fijn dat ie weer naar huis mag, hoop dat ie gauw weer de oude is, geef hem een dikke knuffel!

8. hij heeft een uriene weg inveksie
    het is nog ff af wachten of hij het zo weer krijgt tot die tijd moet hij aan de atiebieotieka maar het gaat nu goed met hem
    ze hebben goed voor hem gezorgd hij vraagt nu de heletijd aandagt of zijn speen hij sliep eerst veel als hij waker was huilde hij niet echt veel hij vermaakte zig wel maar nu ze gaven hem steets zijn speen en als hij maar iets huilde ging hij op de arm vint hij geweldig ze waren zo gek met hem daar. een fijn gevoel dat ze daar zo goed voor hem zorgde heeft me er wel door heel geholpen.

Deel Deze Pagina