ik mis mijn man zo...

Discussie in 'De lounge' gestart door Imke24, 2 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Toen we nog geen kind hadden, vond ik het wel relaxed als mijn vriend een paar dagen weg was, haha. Lekker alles netjes houden in huis, minder wasgoed, groot bed voor mezelf, muziek hard aan (heeft hij een hekel aan ;)).
    Nu met de kleine man erbij vind ik het vooral zwaar als hij weg is.... meestal niet meer dan een dag of vier en dan twee/drie keer per jaar. Kan ook niet delen wat ik meemaak. Vind het apart dat ik er nu meer last van heb. Ik vind het wel logisch hoor, dat je 'm mist, maar denk ook dat het voor een groot deel de hormonen zijn ;). Sterkte.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mijn man is ook veel weg. Hij is nu voor 10 dagen in Letland.
    En weetje...ik ben er na zoveel jaar gewoon zo aan gewend dat ik helemaal uit het rit ben als hij thuis is haha.
    Ik mis hem wel, maar probeer zoveel mogelijk leuke dingen te gaan doen of mezelf zo af te peigeren dat ik savonds amper meer wakker kan blijven. Scheelt behoorlijk met het inslapen.
    Het enige nadeel is dat de kinderen altijd ziek worden als ik alleen ben. Nu zijn ze weer harstikke hoesterig en benauwd snachts waardoor ik dus al een week amper geslapen heb.
    Dat soort dingen gebeuren nooit als hij thuis is.

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind het stiekem altijd wel lekker als mijn man weg is. Soms is hij een paar dagen naar Duitsland en dan verwen ik mezelf altijd extra :D. Natuurlijk missen we elkaar wel maar daar hebbrn we tegenwoordig facetime voor :).

4. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik vind het juist fijn, lekker wat tijd alleen!

5. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook. Mijn vriend is zondag ochtend vertrokken naar amerika voor 8 dagen. Omdanks dat ik normaal ook overdag alleen me de kids ben voel ik me nu ook eenzamer maar meer omdat hij letterlijk zo ver van me vandaan is. Ik ben overigens wel constant bezig en voor woensdag heb ik een leuk avondje gepland staan en vriendinnen die nog op de koffie komen.. (Ik heb nog nooit zo goed mijn was bij gehouden :p)

6. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Oh wat ik vooral moeilijk vind js dus het tijdsverschil. Hij kan tussendoor niet bellen ofzo dus hij heeft net gebeld toen hij wakker was en tegen de tijd dat hij klaar is met werken lig ik weer op bed... Dus ik kan hem maar 1 x per dag even spreken (en tot nu toe eist mijn dochterr mijn telefoon dan op :p)

7. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Hier ben ik meestal degene die weg is. Mijn man geniet van het feit dat niets moet en t is meestal super netjes in huis als ik thuis kom

8. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Herkenbaar!
    Ben ook weer blij als hij thuis is.
    Hier heb ik maar de badkamer schoongemaakt vandaag.. Bijna 3 uur mee bezig geweest. Morgen ga ik verder met de zolder. Er gaat veel tijd in zitten in ieder geval.
    Succes!

9. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ahhh arme meid toch..

Het gevoel gaat toch echt pas weg als hij veilig thuis is..

Bijt even de zure appel door en voor je het weet is het zaterdag!

10. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Erg he :(
    Mijn man is elke maand 14 dagen weg/14 dagen thuis. De ene maand gaat het allemaal makkelijker dan de andere maand.
    Hier helpt vooral niet bellen.. Tenzij hoge nood. Maar liever email of whatsapp. Dat schrijft lekkerder weg, en je word er niet nog droeviger van. En dochter heeft nu een 14 dagen afkras kaart, dat helpt voor mama ook!

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Knuffel! Vervelend die heimwee! Manlief heeft nu ook enorme heimwee maar ik vermaak me alleen thuis altijd wel prima ( Hij is nu ook 10 dagen weg, bijna thuis!)

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik herken het wel.
    Mijn man moet ook soms een aantal dagen en nachten weg en dan voel ik me af en toe ook zo alleen.
    Ik hou me wel stoer en doe alsof ik me prima redt met de kids, maar af en toe plink ik ook wel een traantje weg hoor.;)
    Samen is toch altijd veel gezelliger.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ben met een militair getrouwd, dus ben wel wat gewend... Ik vind een week ook echt niet lang... Hij is een paar keer 2 weken weg geweest en dat was wat minder, maar nog niet erg.
    Helemaal niet met die 5,5 maand. ;) Maar toen hadden we ook nog geen kinderen.

Deel Deze Pagina