Ik moet het even van mij afschrijven! Ik mis mijn man! Hij is voor 3 weken naar familie. Dacht ach 3 weken valt wel mee, nou hij is nog maar sinds zaterdag weg en ik mis hem al. Het is zo erg dat ik nu gewoon aan het huilen ben voel me net een klein kind. Moet zeggen dat dan ook werkelijk alles mis ging vandaag en me daardoor down voel en dan ook nog eens de menstruatie voor de deur staat. Normaal als ik me rot voel bel ik hem, kan ik alles er even lekker uitgooien en dan geeft hij me weer een peptalk zodat ik er weer helemaal tegenaan kan. Maarja dat gaat nu helaas niet zo makkelijk.
aaah wat naar meid! Dikke knuffel... Mijn vriend zit ook regelmatig in het buitenland, voordat ik ga slapen bellen we altijd even. Daar kan ik dan ook de hele dag naar uitkijken
Heeeeeele dikke knuffel van mij! 3 weken is lang! Zeker als je elke middag uitkijkt naar iemand! Ga anders met je kindje een aftelkalendertje knutselen! Kunnen ze elke dag er een kusje op doen (lippenstift) stickertje plakken of tekeningetje maken. Kan je zelf ook echt aftellen. Koop elke week een bosje bloemen voor jezelf! Na 3 bosjes is hij terug! Vraag elke week op 1 avond een gezellige vriendin bij je langs te komen. Kijk een filmpje of lak je nageltjes gezellig Na 3 avondjes is hij terug! Etc. Knuf!
Mijn vriend zit vanaf vandaag ook een paar dagen in het buitenland voor werk. Ik heb hem vanmiddag nog gezien voor hij naar Schiphol vertrok maar ik mis hem nu ook al. Dikke knuffel!
Dat is een goed teken dat je hem mist! Dat betekend dat je liefde voor hem niet over is,is dat even mooi! Hoop voor je dat hij snel weer terug is!!
Dank jullie wel! Kan inderdaad wel even met de kids een aftel kalender maken,die missen hem ook enorm. Het scheelt dat ik gewoon moet werken, en bezig ben mijn opleiding af te ronden, heb dus wel genoeg afleiding. Zouden vandaag skypen, maar kreeg net een sms dat de internet verbinding is dus word denk ik morgen pas
ah sterkte meis, goed idee die kalender! Ik kan nog geen dag zonder mijn man, een nacht zou ik nooit kunnen..
Aaah ik leef met je mee! Heb nooit 3 weken zonder mijn man geleefd, maar wel enkele keren 1 week. Ik vond dat al heftig en niet leuk dus begrijp hoe jij je voelt en dan ook nog een dag dat alles tegen zit! Een dikke knuffel vanaf hier! Veel succes nog de komende tijd! Liefs kirst
Ik heb het wel eens vier maanden zonder mn kerel uit moeten zingen. Maar die eerste twee weken zijn vreeeeeeeeeeselijk, evenals de laatste week. Bij elkaar opgeteld zijn jouw drie weken dus de aller minste periode!!! Denk aan je!!! Dikke knuf!!
Bellen jullie wel regelmatig? Dikke knuffel verder, mijn man is soms ook een paar dagen weg (of ik ben het), en mis hem dan verschrikkelijk!
De eerste week is vaak het minst leuk. Die andere twee weken gaan snel voorbij. Tenminste hier altijd. Een aftel kalender is altijd leuk.
Ohhhh, dat gevoel ken en het is echt niet leuk!!! Ik kan me ooit gewoon boos voelen, slaat natuurlijk nergens op, maar zo voelt het gewoon! Meestal is het een dagje zo en de volgende dag gaat het weer beter. Dus op naar morgen zou ik maar zeggen! Ik vond dat idee van die aftelkalender trouwens wel leuk . Ik heb nog geen kinderen, maar ik denk dat ik er dan gewoon een voor mezelf ga knutselen hihi
Respect dat je dat aandurft, niet tenopzichte van vertrouwen oid maar gewoon het fijn om 3 week "alleen" te zijn. Dikke knuffel en sterkte, maar je komt er wel doorheen. Straks als die terug is ben je weer superblij!
Hier gaat manlief op 11 september voor een maand met zijn ouders naar Canada om hun te begeleiden. Zie er aan een kant als een berg tegenop omdat de scholen dan net zijn begonnen. Gelukkig hopen we iedere dag te kunnen skypen anders is het te lang zeker voor de kinderen. En verder ga ik het wel redden. Probeer me maar voor te houden dat hij na die maand weer terug is. Er zijn mama's die hun man voor altijd moeten missen en er zijn zoveel alleenstaande mama's die er altijd alleen voor staan dus die maand kom ik ook wel door. En daarbij kan ik mijn hele eigen plan trekken, hoef niks te overleggen en met hem geen rekening te houden. Maar missen ga ik hem zekker maar ik gun het zijn ouders meer dat ze nog 1x in hun leven zo'n verre reis kunnen maken. Sterkte de komende weken en wie weet open ik straks ook wel een topic omdat het zo tegenvalt.
Kan me heel goed voorstellen dat je hem mist! Ondanks dat mijn man veel weg is, mis ik hem ook hoor. Vind het ook vreselijk als we een dag niet ff kunnen bellen. Bel ff een vriendin bij wie je lekker kunt klagen. Lucht misschien ook op!
Oh bha, ik leef met je mee! Moet er niet aan denken dan mijn man 3 weken weg zou zijn . Hij heeft vorig jaar een week in het ziekenhuis gelegen, hoewel ik 2x daags bij hem langs ging, vond ik het verschrikkelijk om s'avonds alleen naar bed te moeten. Knuff!
Probeer je dagen te vullen met zoveel mogelijk leuke dingen zodat de tijd een beetje sneller gaat.. Mijn vriend is ook een x of 4 per jaar 2/4 weken weg, vreselijk en mis hem ook altijd erg. Ik hoop voor je dat de weken vliegen en hij snel weer bij je terug is! Mij helpt het soms wel ff een smsje te sturen dat ik hem mis en van hem hou en krijg ik weer wat liefs terug
ow dat was hier ook afgelopen jaar. ging ook 2 per dag naar hem toe maar idd dat alleen slapen. ben daarom ook bij mn vader en moeder gaan logeren. was zelf net bevallen ook nog es. zag het toen echt niet zitten met een peuter en een baby van 6 weken alleen. sterkte hoor meid
Voel me vandaag al stukken beter, werd wakker met hoofdpijn maar dat komt omdat ik gisteren gewoon echt emotioneel was. Mijn weekend is nu ook begonnen, dus kan bijna zeggen dat er al een week om is! Morgen komt er een vriendinnetje eten, verder geen plannen ik moet helaas aan de studie maar dat geeft ook wel afleiding genoeg.
Mijn man gaat in april van vrijdag tot maandag weg en dat vind ik nu al een vreselijke gedachte! Dus ik kan het me helemaal voorstellen!