Ook hier de laatste paar jaar de nodige ervaringen gehad, wet dus hoe je je voelt. Geen aanvullende tips. Wel had ik ook de ervaring dat de eerste week het zwaarst was daarna werd het makkelijker. Dikke Knuff
Ja denk ook dat als ik deze week door ben, ik ook al weer wat gewend ben. Komt wel goed, alleen gisteren had ik zo'n baaldag! En kon m'n verhaal niet kwijt.
Ik heb het overleefd!!! Morgenochtend komt mijn mannetje weer thuis! De eerste week was een ramp, maar daarna vlogen de dagen voorbij.
Fijn voor je meis. Heb me ex-man( nu lat) vijf maanden moeten missen toen hij een mvv aan moest vragen. Lijkt niet lang vijf maanden maar waren de vijf langste uit me leven toen. Een baby van net 4 maanden postnatale nou ik heb hem vreselijk gemist in die tijd. Ben blij voor je dat die weer terug komt morgen. Zo spannend weer als je elkaar na een hele lange tijd weer ziet. Een spanning haha
Poeh 5 maanden is inderdaad heel lang,en dan helemaal in zo'n situatie. Knap hoor. Hahaha ik voel me net weer zo'n puber die haar vriendje weer gaat zien.
Ja idd die spanning haha. Als of je weer verliefd bent haha. Zo voelde dat voor mijn in elk geval toen. Zeker na al die spanning in die tussen tijd.
Je mag de mijne hebben, krijg je 50 euro toe haha. Nee hoor grapje. Wat balen dat je je man zo mist. Dikke knuffel.. Hopelijk zijn de weken snel voorbij!
@ pnirmal: Hahaha inderdaad. @ tuttie: Nee we gaan niks leuks doen, hij komt wel vroeg thuis maar hebben een afspraak met onze zoon bij de psycholoog en die moet daarna zwemmen. Dus hij mag direct weer wennen aan het gewone gezins leven.
en ik was toen verloofd, me man moest ook zijn mvv aanvraag doen. had hem toen 3maanden gemist. wat vreselijk. waren ook de langste maanden van me leven.
Mijn man was afgelopen zomer ook weg. Een weekje, maar jee wat voelt dat lang. Ook met onze oudste een aftelkalender gemaakt. Elke ochtend was hij blij dat hij weer een sticker mocht plakken. Voor de dag dat m'n man terugkwam had ik hem al beloofd dat we bij de Mac zouden eten. Nou, dat waren nog eens vooruitzichten. Het was niet gemakkelijk, een week alleen met 2 kinderen, maar zo kom je er nog wel een keer door heen. En inderdaad, gewoon lekker veel afleidingen zoeken bij vriendinnen enzo!
3 weken,ik zou gek worden! De mijne gaat over een week voor 8 dagen op wintersport en ik zie er zooo tegenop