Ik mis mijn zwangerschap !

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door MamaMirella, 21 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

@MamaMirella op zich ben ik er wel aan toe alleen mijn man wil nog even wachten en ik eigenlijk ook wel omdat ik nog even alleen van Wessel wil genieten.
    En daar komt bij dat mijn lichaam nog steeds niet helemaal okey is van de zwangerschap maar het gaat wel steeds beter ;)

2. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    @Vales: Hopelijk gaat het dalijk helemaal goed !
    Enne, was je snel zwanger van Wessel ?
    Want soms duurt het nog even voordat je zwanger bent en een zwangerschap duurt ook weer 9 maanden, dan ben je weer wat verder ! :D

Spannend ;)

-x-

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja ik was in 1 keer zwanger en dat zit een beetje in de familie :) mijn moeder en zus zijn ook zo vruchtbaar.

4. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Oh ja, dan uitkijken hè hihihi ;)
    Bij mij heeft het 1,5 jaar geduurd!
    Dus ben opzich niet zo bang dat ik snel zwanger zou raken, maar het zegt niet altijd wat !

-x-

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ook ik mis de zwangerschap heel erg maar kan wel met vol trots terug kijken naar buikfotos/filmpjes en ook de echo vind ik fantastisch. ik krijg dan weer helemaal het gevoel terug van toen. Het is nu stukken minder maar het is er nog wel.

mijn vriend wilde altijd maar 1 kindje en had me er bij neergelegt, dit zou ik nooit meer meemaken :(. tot hij vorige week ineens zij "over een paar jaar zou ik nog wel een baby willen" en we hebben besloten dat als alicia der 3e verjaardag viert ik stop met de pil en dan gaan we zien wat er gaat komen. ik kan dan tot die tijdt vollop genieten van de nieuwe baby en ook zit alicia tegen die tijd op school en dat maakt het ook een stuk makkelijker.

ik heb er in totaal 1 jaar over gedaan om zwanger te raken van alicia inc een curetage bij 11 wk tussendoor vanwegen een missed abortion dus zwanger worden is een geschenk en ook al willen we het zo graag we zullen moeten afwachten of ik het geluk nog is mag meemaken over 2,5 jaar ongeveer :)

6. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ahh.. Lovewinnie, wat lief ! *CUTE* !
    Echt een heerlijk vooruitzicht toch ?

-x-

7. Lin79

Lin79 Actief lid

25 aug 2006
    125
    0
    0
    hoi allemaal,

Wat herkenbaar! Ik mis ook het getrappen en de hikjes van onze dochter in mijn buik. Iedere keer als ik naar een bevalling kijk op tv begin ik spontaan mee te huilen op het moment dat het kindje geboren wordt. Ik vond dat moment zo bijzonder om mee te maken. Af en toe wordt ik ook nog steeds overvallen door een gevoel van intens geluk :D (weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschijven).
    Nu is de planning om nog even te wachten voor een tweede tot onze dochter z'n 1,5 jaar is. Maar het begint nu toch al behoorlijk te kriebelen. En ik betrap mezelf er op dat ik stiekum een beetje jaloers ben als ik een zwangere vrouw zie.Dus ja, inderdaad allemaal erg herkenbaar. wel erg fijn om te lezen dat meer dat hebben.

groetjes Lin

8. Esin

Esin Niet meer actief

Ik herken het ook hoor en mijn dochter word over 4 maanden alweer 2 jaar.....

Vooral nu het zo lekker weer is moet ik terug denken aan die tijd dat ik zwanger was en denk dan met een verliefd gevoel terug aan die tijd dat ik nog lekker met mijn buikje rond liep.. Ik mis het ook... snik

Maar als mijn dochter 2 jaar word stop ik met de pil en hoop ik dat ik het weer allemaal mee mag maken...

Deel Deze Pagina