Bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foofer, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Sinds vanmorgen heb ik donker bloedverlies met afvegen. Gisteravond heb ik het gezellig gehad met mijn man en het lijkt erop dat daardoor een bloedvaatje is geknapt. Ik heb verder eigenlijk geen krampen, hooguit hele lichte ongikrampen, maar die zijn er tot nu toe maar 2x geweest voor een minuutje. De vk dacht aan mijn verhaal te horen dat het inderdaad een bloedvaatje is. In de eerste ronde heb ik ook al bloedverlies gehad na het klussen (net na mijn ongesteldheid) dus het is enigszins herkenbaar alleen ben ik nu zwanger en dus angstiger ;).
    Maar ik blijf bloed hebben met afvegen.. Heeft iemand hier ervaring mee, hoe lang het dan duurde, had je ongikrampen?
    Ik weet dat elke zwangerschap anders is, maar toch is het fijn om wat verhalen/herkenning te kunnen lezen.

Alvast bedankt!

2. Mimpi

Mimpi Lid

10 jul 2012
    24
    0
    0
    Egmond
    Hoi Foofer,

Ik ben iets minder ver, maar ook ik heb een gezellige avond met mijn man gehad en heb nu bloedverlies. Ik wordt er nerveus van omdat ik al een miskraam heb gehad. Het bloed is bruin, zolang dat zo is, is mijn ervaring dat het goed is. Als het echt mis gaat dan heb je na een paar dagen toch echt rood bloedverlies en forse krampen.
    Duimen maar dus.
    Succes.

3. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Mijn bloed is wel echt rood, maar geen krampen en nog steeds alleen maar met afvegen. Het lijkt zelfs minder te worden.
    Het is zo lastig, want als je gaat lezen dan kom je verschillende verhalen tegen die beide kanten op kunnen gaan.
    Ik probeer me er maar niet al te veel meer op te focussen en maar afwachten..
    Jij succes! Ik zal duimen voor een goede afloop.

4. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Heb ook bruin en daarna knalrood bloedverlies gehad in week 8. Had er ook alleen de gebruikelijke lichte ongikrampen bij.
    Inmiddels alwee twee goede echo's gehad. Heb nog steeds af en toe wat roze of bruinverlies. De boel is flink doorbloed en als de placenta nog niet op 1 plek ligt schijn je sneller een geknapt vaatje te hebben.

Hoop dat het bij jullie ook gewoon n geknapt bloedvaatje is, je kunt er wel vanuit gaan.
    Tegen mij zeiden ze, zolang je geen hevige krampen en of stolsels verliest kan het erbij horen en wel even aanhouden.
    Het rode bloed stopte weer en werd afgesloten met nog wat bruin verlies.

5. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie, stelt me weer wat gerust! Ben maar even lekker op de bank gaan liggen :)

Deel Deze Pagina