Sterretjes zien zonder andere klachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kaala, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zoals de titel al zegt: ik zie vanaf 37 weken ongeveer dagelijks (soms wel, soms niet) 1 of 2 keer per dag voor een paar seconden licht flitjes (alleen in de ooghoeken, dus nooit in het midden) ik hou geen vocht vast, geen eiwitten in urine en bloeddruk is vandaag gemeten en was volgens vk ook gewoon normaal, dus wat kan dit zijn? Ben de laatste tijd wel wat moe (word altijd rond half 8 wakker en kom niet eerder dan half 3 snachts in slaap), maar wat kan dit zijn? Toch zwangerschapsvergifitiging zonder al de andere klachten? Of gewoon iets voor de zwangerschap? Heb een oogtest gedaan en m'n ogen waren in goede staat..

2. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    al op je ijzergehalte laten testen?

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook in orde ja..

4. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hier hetzelfde.. bloeddruk is soms ineens hoog maar gaat weer naar beneden. Moet dinsdag weer op controle ga het eens navragen.

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook, maar bloeddruk is keurig. Dus het is 'niks' volgens het ziekenhuis.

6. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het schijnt een veelvoorkomende zwangerschapsskwaal te zijn, en alleen gevaarlijk ivm andere klachten, vooral hoge bloeddruk. Dus aangezien dat in orde is..Meh

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik herken het op zich wel, maar mijn bloeddruk is de hele zwangerschap al wat laag. Geen last van hoor, alleen heel af en toe dat ik sterretjes zie. Maar ik neem dan een Dextro en dan gaat het weer. Bouillon of een zout dropje wil ook wel helpen. Misschien is dat een idee?!?

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Je hemoglobine kan ietje lager zijn.
    Niet gevaarlij hoor gewoon groente eten: spinazie broccolir, apprlestroop, granaatappel, rode vlees etc.

Ijzer is momentopname dus kan zijn dat je nu wat meer last van hebt omdat veel bloed naar je baby gaat.

9. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    #9 Kaala, 17 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2013
    Heb vandaag nog brocolli op :) *negeer wat ik net zei*

Deel Deze Pagina