de reclames van Centraal Beheer! Hier mijn leukste: YouTube - Commercial Centraal Beheer, Boodschappenwagentje verzonnen door een student bij een prijsvraag van centraal beheer. YouTube - Augurk - 2000 - Centraal Beheer Achmea LOL YouTube - Cementmixer - 2001 - Centraal Beheer Achmea en de bekendste natuurlijk! welke vonden jullie het leukste?
mijn favoriet was met een homofiele adam in het paradijs. maar volgens mij is die al weer heel snel van de buis gehaald. edit: deze dus YouTube - even apeldoorn bellen adam en eva...so homo / gay!
YouTube - Banned Commercial - Bill Clinton Voodoo doll very funny Ik weet nog dat ik deze een van de 1e keren in de bios zag en niet meer bijkwam... Ze zijn idd erg leuk allemaal!
YouTube - Nationale Nederlanden reclame Van Lunteren! Ik denk nog vaak aan deze (hoewel ie in mijn herinnering grappiger was, haha) EDIT Oh, geen centraal beheer maar toch vond ik 'm toen net zo leuk
Maar wat is ook alweer de reden dat die reclames van "even Apeldoorn bellen" niet meer te zien zijn op tv? Ik meen dat er na het Koninginnedag-drama besloten is die reclames niet meer uit te zenden omdat het vanaf dat moment erg ongepast was.
Ja dat klopt, maar volgens mij zagen wij laatst op tv dat het weer terug zou komen. Zit al heel hard te piekeren waar ik dat had gezien, mn vriend kan zich het ook herinneren maar ook niet meer waar. Wordt misschien nog vervolgd....