rekbare slijm na eisprong

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sena, 25 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sena

Sena Niet meer actief

Goedemorgen Allemaal,
    Ik ben Sena en nieuw hier. Nu heb ik onderstaand bericht ook bij zwanger worden geplaatst maar zet die hier ook neer. .weet niet of dit zo werkt eigenlijk.
    Nu heb ik toch iets waar ik mee zit en wil dit graag met jullie delen.
    Vandaag drie dagen na mijn eisprong had ik opeens na het plassen erg veel slijm bij afvegen net eiwit. Nu heb ik dit nooit na mijn eisprong. Iemand enig idee of dit ook eerder gehad??

Voeg dit onderwerp toe aan:

2. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Weet je zeker dat 3 dagen geleden je eisprong was?

3. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ik denk dat je eisprong er misschien nog aan zit te komen. Mocht je steken gevoeld hebben als zijnde eisprong is dit niet juist. De pijn die je dan gevoeld hebt is t groeien van de follikel.

Mocht je toevallig ovulatie testen in huis hebben, zou ik die nig eens doen. (Tussen 12.00 -15.00 uur)

4. Sena

Sena Niet meer actief

Ik weet hèt zeker omdat ik dus op woensdag twee positiefe ovulatietesten had 1 om 11. 00 en de ander om 16.00 . Dit waren echte donkere strepen. Even donker als de controlestreep. De volgende ochtend was had ik een temperatuur verhoging.
    Dus ja...

Blijft vreemd

5. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Ik had na mijn eisprong rekbaar slijm en was zwanger. Normaal na mijn eisprong word het droog richting de menstruatie. En mijn baarmoedermond leek verder uit te steken.

6. Sena

Sena Niet meer actief

Bericht voor Typefout
    Echt????
    Had je toen 1 keer slechts ?die vruchtbare slijm???
    LOVELYMOM,,
    Ik heb nog wel ovulatietesten thuis liggen . Had er vannochtend ook 1 gedaan . Deze was net iets donkerder als gisteren. En die van gisteren was dus alweer erg licht. Volg je me nog?

7. Sena

Sena Niet meer actief

Typefout,

Trouwens nog van harte gefeliciteerd!!

8. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Een positieve ovulatie test wil nog niet zeggen dat je ei ook daadwerkelijk springt.

Ik weet niet welke ovu testen je gebruikt en wanneer je er mee test, maar de meesten mogen dus bijv niet smorgens gebruikt worden (lees met eerste urine) ik heb hier geleerd van de ervaren ovutest dames, dat je het beste iedere dag kunt testen tussen 12.00-15.00 uur. (en uiteraard niet te veel gedronken moet hebben van te voren)

En als je denkt dat je ei er aan zit te komen, is het vaak zelfs nog verstandig om savonds nog een keer te testen (21.00-22.00 uur)

9. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299
    1
    16
    Dan stel ik mijn vraag hier ook maar. Ik merk eigenlijk nooit wat van slijm of iets dergrlijks of afwijkends dan anders zowel voor,tijdens of na eisprong. Vraag me af of dat erg is aangezien je het overal leest.

10. Sena

Sena Niet meer actief

Lovelymamma,
    Ik gebruik al ruim een half jaar ovulatie testen en daarbij maak ik ook gebruik van de temperatuur methode. Ik temp met ovulatietesten altijd twee keer op een dag. Uiteraard niet met eerste urine. Ik doe deze om 10.30 en hierna nog eens om 15.30.
    Ik weet dat mijn eisprong geweest moet zijn tussen woensdag middag 21 okt of donderdagochtend 22 oktober. Dit omdat mijn temperatuur op 22 oktober was gestegen en mijn ovulatietest weer negatief op deze ochtend.
    Ik heb na gisteren ook geen slijm meer gezien. Maar blijf het vreemd vinden.

11. Sena

Sena Niet meer actief

Hoi Doncky,
    Ik heb wel eens gelezen dat het niet erg is als je geen slijm hebt tijdens je vruchtbare dagen. Niet elke vrouw heeft dit. Je kunt eens gaan googlen. Succes!!!

12. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Doncky ik had ook niet die klodders rekbare slijm die iedereen op internet beschrijft.
    Ik merkte alleen wel dat het dunner was.ondaks dat ik heel weinig afscheiding had.
    Ben ook gewoon zwanger geworden in rondje 3,dus afscheiding zegt blijkbaar niks

13. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik heb ook na mijn eisprong bijna een week rekbaar slijm gehad. Omdat ik ook mijn temperatuur bijhield en die niet (extreem) omhoog ging ben ik nog doorgegaan met ovulatietesten en 10 dagen later is alsnog mijn ei gesprongen ( via andere eierstok ) dus ik denk dat mijn lichaam 2 pogingen gedaan heeft in 1 cyclus :) En in die laatste cyclus van 41 dagen ben ik zwanger geraakt hihi.

Deel Deze Pagina