Hoi meiden, Mijn vriend en ik zijn nog niet zo heel lang bij elkaar (5 mnd), maar we willen wel al graag een kindje. We hebben het nog aan bijna niemand verteld dat we bezig zijn, maar samen praten we er echt heel veel over. Nu is mijn vriend echt een relaxed en nonchalant type, en ik denk ook niet dat veel mensen hem echt al als vader voor zich kunnen zien maar voor mij is dat echt anders.. De dingen die hij zegt, en hóe hij het zegt. Gisteravond zei hij ineens heel vertederd dat hij ernaar uitziet om een kleintje te krijgen dat echt een stukje van 'ons' is, en hij zei letterlijk dat hij helemaal smelt bij de gedachte aan die kleine handjes en kleine voetjes. Ik moest er gewoon bijna van huilen, zo lief... Ik wou dit gewoon even kwijt aan jullie. Door de woorden die mijn vriend gisteravond tegen me zei loop ik de hele dag al te stralen. Het viel een collega van mij al op, maar ik kón niets tegen hem zeggen... Niet eerder dan tot het écht zover is. Liefs, Iloiza
Kan me heel goed voorstellen dat je daardoor lekker de hele dag loopt te stralen. Wat een poeppie die vriend van jou. jammer dat je het niet aan je collega kon vertellen maar goed die horen het wel weer als het zo ver is! Mijn vriend laast ook. hij zat de hele avond maar over mijn buik te aaien dus ik vraag of het lekker voelt zegt ie oh an ik hoop zo dat daar snel ons kleine wondertje in mag zitten............dan ga ik de hele dag lekker voelen en kletsen zooooo lieeefff
Verplaatst naar zwanger worden. De lounge is voor alles wat niet met zwanger worden, baby's, kinderen te maken hebben. Elvira moderator
jee we hebben veel gemeen meis... wij zijn ook nog maar net samen 7 maandjes en zijn ook druk bezig met een kleintje... mn vriend is ook super stoer en als je hem niet kent beetje arrogant en toen we gingen vertellen dat we gingen trouwen vielen heel wat bekkies open... hadden ze nooit verwacht van mijn vriend.... hij is heel erg bezig met een kleintje.... komt met baby totjes thuis en slabbetjes met allerlei lieve teksten erop.... ja mannen kunnen buitenshuis zo giga anders zijn
kan er helemaal in komen wat je zegt de meine ook lijkt erg arrogant als je hem niet kent maar hij is oh zo lief en heeft zo`n klein hartje leuk he dat ze er ook zo leuk mee bezig zijn en er naar verlangen.