Hoi hoi hier Curley ik moest gisteren eigenlijk ongesteld worden maar op wat helderrood bloed bij het afvegen en buikkrampen ben ik het nog steeds niet. Wie heeft ook een paar drupjes gevloeid en meer niet en daarna wel de krampen.Ik had ook een week voor de dag ik ongesteld moest worden bruine afscheiding en ook krampen.Wie herkent dit en wie was toen ook zwanger. Groetjes Curley
Zul je net zien hoef je niet te plassen nog even geduld mensen is voor mij moeilijker groetjes CUrley
grrrrrrrr vind het spannend meid............ jopelijk ben je zwanger....hoe lang zijn jullie al aa het proberen?
Hoe lang zijn jullie al bezig dan? Als je nog maar net gestopt ben met de pil zou dat het ook kunnen zijn..... En anders miss over 2 dagen nog eens testen?
Hoi vanaf eind januari zijn we gestopt met de pil.Ik wacht het wel af en ja over een paar dagen weer testen Groetjes Curley
Heel lief van jullie ik houd je op de hoogte toch even slikken maar kan een paar dagen later de test positief zijn dan Groetjes Curley
ik zou gewoon zoeizo nog een week afwachten je bent nog maar kort gestopt met de pil dus het kan heel goed ontpillen wezen
had vandaag mijn nod, niet geworden, ook geen buikkrampen, test gedaan was negatief! nu is steeds de vraag word ik t nog of ben ik toch zwanger? heb sinds gister pijnlijke borsten, ben al een week bij vlagen misselijk.. help... wat zou het zijn?
ik had bij de eerste zwangerscghap pas na 4 dagen na mijn nod een licht streepje op een tester die je 4 dagen voor je nod al kan gebruiken dus het kwam later.. bij mn 2e had ik wel op mijn nod een positieve test maar dat was een heel goedkope test bij de duurdere had ik negatief
Dat zou kunnen ja. Als er nu nog niet genoeg hcg in je urine zit, geeft de test negatief aan. En zeker voor de digitale tester (die aan geeft zwanger of niet zwanger) is er wat meer hcg nodig. Gewoon denken: Geen bloed geeft moed. En wat het ontpillen betreft, dat ligt helemaal aan het soort pil wat je gebruikt hebt. Ik heb het bij mijn huisarts nagevraagd, hoe lang het zou duren voordat "mijn" pil helemaal uitgewerkt was. En dit was maar twee maanden (ik gebruikte een vrij lichte pil).
jah, vandaag weer getest met een goedkope van de sensi-site, ook negatief! maar ben ook nog steeds niet ongesteld geworden.... ohw wat spannend..