Evaring gevraagd: Van clomid naar hormonen spuiten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door daanxyz, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Hallo dames,

Er zijn al vast veel dames mij voor gegaan.
    Vrijdag heb ik follikelmeting op dag 17, op CD dag 13 was er nog niks te zien behalve het bekende PCObeeld (veel kleine follikels), ook was het slijmvlies nog heel dun, 3mm ofzo.
    De gyn had er geen vertrouwen in deze ronde, maar laat me volgens protocol nog op CD17 terug komen, als er dan geen groei is, beschouwen we deze ronde als niet gelukt.....

Nu wil ik eigenlijk gaan vragen of ik over mag op spuiten, mocht er niets zijn deze ronde.
    Het baarmoederslijmvlies is al niet echt dik, en dat maakt clomid niet beter ivm remmen van oestrogenen. Heb zelf het idee dat het zinloos is om naar 150mg te gaan.

Ik heb trouwens een normaal gewicht, BMI:22 en bloedtesten zijn goed, zaadjes zijn OK.

Nu wil ik graag van jullie weten, wie ging er over op spuiten (en waarom ging je over op spuiten) en raakte je ook snel zwanger?

Groetjes danielle

2. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb in 2010 ook moeten spuiten met Puregon omdat ik niet reageerde op Clomid. Het ging met Puregon wel langzamer met groeien maar kreeg uiteindelijk wel altijd 1 of 2 eitjes. Soms wel 1,5 maand aan het spuiten. Ik had geen verschil met het baarmoederslijmvlies. Die was bij mij met Clomid ook gewoon normaal. Misschie Utrogestan gaan gebruiken in de wachtweken? Dat zorgt voor een mooier slijmvlies.

Ik ben er niet zwanger door geworden en nu 2 jaar verder in de wachtweken van de 2de ivf poging.

In dec 2010 geopereerd (LEO operatie) en daardoor reageerde ik wel weer goed op clomid. Misschien om over na te denken?

Ik wil je veel sterkte en succes toe wensen. Ik hoop voor jou dat het sneller gaat. Er zijn ook genoeg succes verhalen hoor!

Gr Noekie

3. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Jeetje noekie!
    Jij hebt al een hoop doorstaan!
    Bij mij zakt de moed me nu al in de schoen en ben pas een dik jaar bezig! Onze oudste kids zijn wel haast even
    Oud!
    Veel sterkte met wachten! Want ik snap dat dit voor jou nog stressvoller is dan voor mij!
    Tnx voor je reactie!

4. Melief

Melief Niet meer actief

Ik lees even mee, ik kan geen chlomid meer slikken omdat ik op de 50 mg al zo heftig reageerde qua bijwerkingen. Ben er wel zwanger mee geworden maar het is echt niet te doen. Waarschijnlijk begin ik eind april met puiten!

Deel Deze Pagina