Ik zag het net op het nieuws... echt sneu voor die gorilla! (voor die mensen ook wel maar hij weet niet wat em overkomt!)
Pffff... hij heeft een vrouw meegesleurd en gebeten... Luister hier naar een getuige; ooggetuige aan het woord
Ik stond om 13:00 op het punt om te gaan, rugzak al gepakt. Ik had de kids nog niet vertelt dat we zouden gaan, omdat ik niet zeker wist of ik wel zin had. Mijn dochter viel echter behoorlijk hard en mijn zoon gaf aan dat hij moe was. Ik heb toen maar afgeblazen, zondag een nieuwe poging. Om half vier las ik het bericht, ik ben echt blij dat ik niet ben geweest!
Ik wilde gisteren gaan met mijn hubbie, maar omdat het niet zulk lekker weer was zijn we maar niet gegaan...pff.
Lijkt me echt schrikken zeg Maar voor die gorilla ook, hoorde op editie nl dat een gorilla niet zomaar uitbreekt en mensen aanvalt, dus zal echt wel ieds aan vooraf zijn gegaan! Het water voor het eiland is vier meter breed en twee meter diep dus hoe hij nou losgekomen is.... In iedergeval veel paniek dus jessica
Heel eng! Ze weten nog niet of ze hem in de dierentuin willen houden, maar dan vraag ik me af welke dierentuin hem nog wel wil, hij is in Berlijn ook al een keer ontsnapt.
Mijn man en zoontje waren er vanmorgen! Ieks! Ben ik even blij dat ze alleen 's ochtends gegaan zijn. Lijkt me pretty scary inderdaad. Maar ook zielig voor die gorilla. Hij wist niet wat hem overkwam en schrok waarschijnlijk alleen maar nog meer van al die gillende mensen. Brrrr. Gelukkig zit hij weer veilig binnen...
misschien de gevangenis, daar zullen ze toch betere beveiliging hebben, hihi wel eng, ik was gister in artis, daar zit ook een grote, zou ik toch niet tegen willen komen...
Mijn ouders en dochters waren erbij! Ze hebben oog in oog gestaan met dat enorme beest! Gelukkig met de schrik vrijgekomen maar ik wil niet weten hoe het anders had af kunnen lopen....
Heb gehoord dat die bewuste vouw die aangevallen is (en twee x is geopereerd) een vaste bezoekster is en steeds in Bakito's ogen kijkt blijdorp mederwerkers hebben al een paar keer de vrouw gewaarschuwd dat ze dat niet moet doen! Je zag ook beelden van een paar dagen ervoor dat Bakito erg agressief tegen de vrouw doet. En de bewuste dag in het buitenverblijf stond ze hem dus weer aan te staren en een paar jongen waren vervelend aan het doen (met flessen naar elkaar gooien of zoieds) en toen is bij Bakito ieds gesprongen en is door het dolle heen gegaan. Dus ik vind het eigelijk haar eigen schuld, als je al een paar keer bent gewaarschuwd Nu moet Bakito waarschijnlijk weg, vind ik erg zielig (en welke dierentuin wil hem nu?) Maar ja het verblijf aanpassen kost natuurlijk ook weer veeeel geld.... Maar ik vind het sneu voor Bakito. Sommige mensen kunnen trouwens ook niet lezen, er staat duidelijk dat je niet mag flitsen (op de ruiten van het binnen verblijf, met een plaatje van een fotocamera) en wat doen sommige mensen .... juist grrr. Zo moest het ff kwijt hoor! jessica
Ik kreeg ook mee, dat de aap mede agressief werd omdat ze hem in de ogen keek, dat was voor hem een teken dat ze niet onderdanig is! En ze zou een "band" met hem hebben, hij zou naar haar teruglachen, maar dat doen die dieren helemaal niet! Als ze hun lip optrekken is dat als teken van dreiging. En er zouden kinderen zijn geweest die steentjes naar de apen hebben gegooid
Ja dan is dat toch te begrijpen! Ik had op de radio gehoord (skyradio) dat ze ondanks alles blijft komen want ze heeft (wat jij ook al zei) een ''goede'' band met Bakito Dat mens is echt besnuffeld Ik vind het echt niet gek hoor dat ie dr heeft gepakt. jessica