ik moet dit even delen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liz84, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Van harte!

2. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    bedankt allemaal voor de felicitaties, maar het blijft nog erg spannend want ik heb gisteravond iets bloed verloren en vanmorgen iets oud bloed/viezigheid. en ik heb een beetje buipijn. de test van vanmorgen was wel weer een stuk donkerder dan eer gister. (zie fotoalbum) ik durf niet meer te hopen. Het blijft afwachten wat er gaat gebeuren.

3. christel177

20 feb 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wat vinden jullie.
    Heb 2 dagen geleden kv test gedaan 2v5 die was licht positief wel goed te zien.
    Vandaag ook een gedaan het zelfde.

Heb er ook nog een cb plus tegen aan gegooid alleen die is dus negatief?

Wat denken jullie...?

4. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    heb je een foto? en hoeveel dpo zit je dan?

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Liz84 hou moed, ik ga voor je duimen!

6. christel177

20 feb 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb geen foto zit een beetje tussen de 2 testen van jou in.

Ongeveer 13 dagen denk ik.

De kruidvat testen heb ik gedaan omdat ik voor de grap een ovutest deed en die was dus positief raar genoeg.
    Nu hoor je vaker dat het dan kan duiden op een zwangerschap.
    Dus vandaar de kv test.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.787
    18.952
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Gefeliciteerd hoor! Bloedverlies is altijd heel spannend. Maar zoals ik het bij jou lees (klein beetje, oud bloed) is het denk ik niks waar jij je zorgen over hoeft te maken. Maar die ervaring heb je inmiddels zelf ook, begrijp ik uit je handtekening. :( Ik snap je gevoel wel. Zelf kon ik het ook pas geloven toen ik een kloppend hartje zag op de echo. En zelfs daarna knaagde het nog. Ik ben blij dat ik de baby begin te voelen inmiddels, dat geeft wat rust. Ik hoop dat jij dat ook weer snel mag voelen!

8. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    Hoi Tupp, bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik de eerste 3 maanden ook oud bloed verloren. Ik weet dus ook ervaring dat het ook goed kan gaan. zo spannend.
    christel: het is gewoon maar afwachten en morgen (beter overmorgen) maar weer testen. moeilijk he! ik verzin altijd klussen in huis voor mezelf zodat ik bezig ben. met mijn laatste miskraam heb ik de muren van de wc pimpelpaars geverfd. haha. Nu moet ik nog wat verzinnen. de eettafel schuren en opnieuw in de olie zetten denk ik.

9. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    liz84 ik duim iig voor je dat het goed mag gaan!!!

Deel Deze Pagina