Hallo dames, Ik heb ooit een keer toen ik op kraamvisite was bij iemand, van die chocolaatjes gegeten met muisjes erop. Lijkt me erg leuk om ze o.a. ook op tafel te zetten voor ons kraambezoek. Weet iemand toevallig waar je die kunt kopen?
Kan je ook makkelijk zelf maken Maarja, daar denk je misschien niet aan als je op je kraambed ligt haha. Euhm.. heb je al op internet gezocht? Of bij een banketbakker?
hoi hier hebben ze het gewoon bij de bakker je kan het ook gewoon bestellen of idd zelf maken je kan ook lange vingers doen met muisjes of een geboortetaart een leuke site is www.taartgeheim.nl succes
Hier hebben ze idd ook bijna bij elke (banket)bakker liggen! Heerlijk en nog veel meer van die heerlijke dingen !
Ik heb ze toevallig deze week ook gekocht Gelukkig verdraag ik sinds paar weken geen chocolade meer anders was die doos al leeg voordat de baby er is haha... Ik heb ze van bij een chocolatier, die hadden ontzettend veel keuze. Zelfs ooievaars van chocolade en beertjes met roze of blauwe muisjes, enig!
Wel leuk idee ...Ik wil zoiets voor mijn zoontje op school doen, want het leek me niet zo handig beschuit met muisjes voor kleuters...wordt zo'n zooitje o heel dik boter op de beschuitjes zodat de muisjes geen kans krijgen er af te vallen ....hihi ....Dus ik ga maar eens kijken over een paar maandjes....
Ik ga ze nog niet kopen want anders is het op voordat de baby er is. Helaas ken ik mezelf maar al te goed hihi