Zijn er hier ook jonge moeders uit de buurt van Rhenen/Veenendaal/Wageningen? Ik ben 20 jaar, getrouwd (2 jaar) en we hebben een dochter van 4 maanden. Ben er ontzettend blij mee, maar ken verder helemaal geen jonge moeders uit de buurt en kan me soms wel een beetje eenzaam voelen, doordat ik door andere mensen vaak niet begrepen wordt. Tja, je kan nou eenmaal niet altijd weg als je een kleintje thuis hebt he
Ik kom uit veenendaal, maar ben wel een paar jaartjes ouder dan jij. Ben 25 jaar en bijna 2 jaar getrouwd nu. Zoontje is 1 1/2 maand oud.
Wat leuk!! Ik was al bang dat ik de enige was hier Nog gefeliciteerd met je zoontje! Gaat alles goed met jullie?
hoi elletjjo, ik kom ook uit die buurt heb een dochter van bijna 21 maanden en zwanger van 2e kindje! waar woon jij? snap dat je je soms eenzaam kan voelen als je vrienden nog een heel ander leven hebben dan jij, dit heb ik niet echt omdat ik verder niet veel vrienden/vriendinnen heb hihi altijd leuk om nieuwe contacten op te doen! ik ben trouwens bijna 23...
Wat leuk! Ik woon in Rhenen! Waar woon jij? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu eigenlijk ook geen vrienden meer heb. Ze hebben het allemaal laten afweten sinds Fiene geboren is, dus wil de moeite er niet echt meer voor doen ook. Heel gezellig als ik ze tegen kom, maar als we willen afspreken, zijn ze niet vanplan rekening te houden met de kleine meid.. Dus erg leuk om weer nieuwe contacten op te doen! Zie je dat weer zwanger bent, leuk joh! Gefeliciteerd! Hoe gaat het met jou en de kleine?
Hier een mama van 21 uit Arnhem, vind je dat ook oké? Wat rot dat je hierdoor weinig contacten hebt. Gelukkig heb ik een aantal vriendinnen met kind(eren) of zwanger. Nu ik er zo over nadenk is geen 1 vriendin kinderloos.
@Makamba Ja hoor, Arnhem is ook wel in de buurt Wat fijn dat je zoveel vriendinnen met kinderen hebt! Lijkt me echt super leuk! Ik voel me soms een beetje een buitenaards wezen hier, mensen vinden het wel héél vreemd dat we nu al een kleintje hebben
Vriendinnen is in deze ook wel een heel ruim begrip hoor. Maar dat geldt doorgaans denk ik altijd? Er zijn er twee die ik dagelijks spreek in goede en slechte tijden. En de rest zo nu en dan... Rot dat jij je zo'n buitenstaander voelt. Kom je in de buurt geen jonge moeders tegen die je aan kan spreken? Indien je het leuk vindt kunnen we best eens op msn o.i.d. kletsen en kijken of het klikt? Indien je dit wat lijkt mag je me gerust pb'en! Liefs
@makamba Ben nu één jonge moeder tegengekomen. We hebben nu een hoop contact via hyves en volgende week komt ze op de koffie. Hoop dat het klikt! Maar lijkt me gezellig op eens op msn te kletsen! Zal je zo even een pb'tje sturen