Wat zouden jullie doen? Ons meisje weigerde vanavond pertinent de avond fles van 20.00uur. Nam eenpaar slokjes en stopte toen, en draaide continue der hoofd weg. Ze is 6 maanden ze heeft vandaag op: 7.00 180/6= liet 40cc staan 10.00 fruit-= 100 cc 12.30 fles= 180/6 = op 15.30 fles= 180/6 = 60 laten staan 17.15 groente half potje van een 6 maanden potje 20.00 fles 180/6= 180 cc laten staan. Normaal eet ze der groente helemaal op en der laatste fles tot de laatste druppel. Ze is nu wel wat verkouden, maar na het badje luuf en neusspray en ze kon vrij ademhalen dus dat was het probleem niet. Temp is 37.8 dus wel wat verhoogd maar ook niet schrikbarend. Verder is ze vrolijk. Ik heb der maar op bed gelegt en ze ligt heerlijk te slapen, maarja zal ik dan die fles overslaan of toch straks nog eens proberen? Wat zouden jullie doen?
Krijgt ze nog een late fles vanavond of dat niet? Ik heb het met mijn dochter ook weleens gehad dat ze niet wilde en toen heeft ze gewoon doorgeslapen
MIsschien voelt zich niet zo lekker en heeft ze geen trek.. Denk dat ik het nog even zou proberen straks
Zou gewoon zometeen even proberen. Gebeurde hier ook wel eens als hij wat grieperig was. Als ze niet wil, komt ze mss vannacht en dan kun je haar altijd nog een klein flesje geven en anders lekker Laren slapen
ik heb het nog geprobeerd en ze dronk 50cc dus ook niet veel. Vanmorgen om 7.00 heb ik haar wakker gemaakt en dronk ook maar 60 net heeft ze fruit op en we gaan straks maar voor een bordje pap, ze eet momenteel liever van een lepel dan drinken uit de fles.